خبرگزاری کار ایران

روحانی در دیدار با خانواده شهدای هسته‌ای:

بی شک ارواح مطهر شهدای هسته‌ای در شادی ملت ایران سهیم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۵۸

امروز به واسطه خون شهدا و پشتیبانی ملت ایران، دنیا چه بخواهد و چه نخواهد، مسیر موفقیت هسته ای تا آن قله‌ای که مد نظر شهیدان هسته‌ای بوده، به حول و قوه الهی ادامه خواهد یافت.

رئیس‌جمهور در دیدار با خانواده شهدای هسته‌ای کشورمان گفت: آنچه که امروز به دست آمده، حاصل تلاش آحاد ملت ایران، دانشمندان، دلسوزان، شهدای گرانقدر هسته‌ای و آشنایان به منطق نظام و بواسطه حمایت‌های مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایلنا، حجت السلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور ظهر امروز در دیدار با خانواده شهدای هسته‌ای کشورمان خاطر نشان کرد: آنچه که امروز به دست آمده، حاصل تلاش آحاد ملت ایران، دانشمندان، دلسوزان، شهدای گرانقدر هسته‌ای و آشنایان به منطق نظام و بواسطه حمایت‌های مقام معظم رهبری است.

روحانی با بیان اینکه این راه، ادامه راه شهیدان بوده و مطمئناً پس از این نیز ادامه خواهد داشت، گفت: آثار و دستاوردهای شهیدان شما جاودان خواهد ماند، چرا که شهیدان شما همانگونه که خداوند نیز در قرآن فرموده زنده و جاودان هستند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه شهدای هسته‌ای در دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای زحمات زیادی کشیده و تلاش‌های شبانه روزی داشته‌اند، تصریح کرد: این اقدام در حقیقت از بدو پیروزی انقلاب آغاز شده و همه کسانی که در این راه زحمت کشیده‌اند می‌دانند که کاری بسیار مشکل بوده است؛ اما تلاش و زحمات شبانه‌روزی شهدای هسته‌ای سرمایه بزرگی برای کشور بود و ما تلاش این عزیزان را قدر می‌نهیم.

رئیس‌جمهور تأکید کرد: امروز به واسطه خون شهدا و پشتیبانی ملت ایران، دنیا چه بخواهد و چه نخواهد، این مسیر تا آن قله‌ای که مد نظر شهیدان هسته‌ای بوده، به حول و قوه الهی ادامه خواهد یافت.

روحانی یادآور شد: بنده شک ندارم امروز ارواح مطهر شهدای هسته‌ای در شادی ملت ایران سهیم هستند چرا که اگر زحمات آنها نبود ما امروز نمی‌توانستیم کاری از پیش ببریم و تمام تلاش‌ها و موفقیت‌های ما به پشتیبانی خون آن عزیزان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز