خبرگزاری کار ایران

در تماس تلفنی با سفیر ایران در بیروت؛

روحانی خواستار اقدامات فوری در جهت درمان مجروحین حادثه تروریستی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۹۸

در این مکالمه تلفنی از رییس‌جمهور لبنان خواسته شده تا عاملین این حادثه شناسایی شوند و حفاظت بیشتری در جهت امنیت کارکنان سفارت کشورمان در لبنان بعمل بیاید.

به دنبال حادثه تروریستی ظهر امروز در برابر ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی طی تماس تلفنی با سفیر کشورمان در لبنان در جریان آخرین وضعیت حادثه پیش آمده قرار گرفت و ابعاد آن را بررسی کرد.
به گزارش ایلنا، حسن روحانی ضمن ابراز همدردی و ابلاغ مراتب تأثر و تاسف خود، دولت و ملت ایران به سفیر، کارکنان سفارت و خانواده‌های افراد حادثه دیده، برای بازماندگان این حادثه تروریستی آرزوی صبر و سلامتی کرد.
رییس‌جمهور ضمن پیگیری وضعیت مجروحین این حادثه، بویژه رایزن فرهنگی کشورمان در بیروت که در بیمارستان بستری است، برای وی از درگاه خداوند متعال آرزوی شفای عاجل کرد و خواستار اقدامات فوری در جهت معالجه و درمان مجروحین حادثه شد.
روحانی با اشاره به گفت‌و‌گوی تلفنی رییس‌جمهور لبنان با وی، گفت: در این مکالمه تلفنی از رییس‌جمهور لبنان خواسته شده تا عاملین این حادثه شناسایی شوند و حفاظت بیشتری در جهت امنیت کارکنان سفارت کشورمان در لبنان بعمل بیاید.
رییس‌جمهور در پایان با آرزوی موفقیت و سلامتی برای تمامی کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت، از سفیر کشورمان در لبنان خواست تا سلام وی را به آنان ابلاغ کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز