خبرگزاری کار ایران

وزیرکشور:

دولت پاکستان در خصوص حادثه سراوان همکاری خوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۸۹

مذاکرات در این خصوص انجام شده و سفارتخانه ما در پاکستان فعال است و موضوع در حال پیگیری است وموافقت شده که موضوع تا دستگیری اشرار به طور جدی‌تری پیگیری شود.

وزیرکشور گفت: مذاکرات در خصوص دستگیری عاملان حادثه سراوان انجام شده و سفارتخانه ما در پاکستان در حال پیگیری است و موافقت شده که موضوع تا دستگیری اشرار به طورجدی‌تری پیگیری شود.
به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در جمع خبرنگاران در فرودگاه شهرکرد در پاسخ به سوال چگونگی رایزنی جمهوری اسلامی ایران با دولت پاکستان در خصوص حادثه سراوان گفت: پیگیری لازم از سوی وزارت امور خارجه کشورمان انجام شده است و معاون وزیرکشور نیز به پاکستان سفری داشته است.
وی افزود: مذاکرات در این خصوص انجام شده و سفارتخانه ما در پاکستان فعال است و موضوع در حال پیگیری است وموافقت شده که موضوع تا دستگیری اشرار به طور جدی‌تری پیگیری شود.
وزیرکشور در خصوص قاچاق کالا گفت: یکی از موضوعات مهم که باید با دقت بیشتری پیگیری شود مسئله قاچاق کالا است که یکی از راهکار‌هایش تجهیز به نرم‌افزارهایی است که گردش پول و کالا را کنترل کند تا با شفاف ‌سازی بتوان مسئله پول‌شویی را حل کرد.
وی کنترل جدی و دقیق مرز‌ها و رفت و آمد را راهکار دیگر قاچاق کالا دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز