خبرگزاری کار ایران

وزیر مسکن در جمع خبرنگاران:

مسکن اجتماعی جایگزین مسکن مهر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۶۹

طرح مسکن مهر فقط باید از سال ۸۴ تا ۸۸ اجرایی می شد اما این طرح ادامه پیدا کرده است و ما نیز متعهد هستیم تعهدات باقیمانده را اجرایی کنیم.

وزیر مسکن و شهرسازی از اجرای طرح مسکن اجتماعی در دولت یازدهم برای مردم خبر داد.

به گزارش خبرنکار ایلنا، آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی بعد از جلسه امروز دولت در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوالی پیرامون مسکن مهر گفت: مسکن مهر اشکالاتی دارد که ما درصدد رفع آن هستیم. دولت تعهداتی که در بخش مسکن مهر دارد را انجام می دهد، اما قصد داریم که مسکن اجتماعی را دراین دولت اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: طرح مسکن اجتماعی برای خانه دار کردن اقشار کم درآمد ایجاد می شود و ما هم اکنون در حال مکان یابی و موقعیت یابی برای این طرح هستیم.

وی ادامه داد: طرح مسکن مهر فقط باید از سال ۸۴ تا ۸۸ اجرایی می شد اما این طرح ادامه پیدا کرده است و ما نیز متعهد هستیم تعهدات باقیمانده را اجرایی کنیم.

آخوندی همچنین درباره آخرین وضعیت بررسی پرونده تصادف جاده قم گفت: درباره این تصادف ۳ جلسه تشکیل شده است، و در آن مباحثمختلف بررسی شده است. ما باید در بحثناوگان شهری، ایمنی اتوبوس ها، اعم از لاستیک و بدنه یک بازنگری و بررسی کامل انجام دهیم.

وی ادامه داد: همچنین سیستم SOS راه اندازی شده است که باید همه ارگان های نظامی، اورژانس، آتش نشانی به آن ملحق شوند از طرف دیگر تلاش داریم مردم دسترسی آزاد به اطلاعات این تصادف داشته باشند.

وی ادامه داد: ما باید ضمن نظارت جدی بر نحوه واردات لاستیک و کنترل آن به سمت شناسنامه دار کردن محصولات و کالاهایی که در این بخش وارد می شود حرکت کنیم.

آخوندی تاکید کرد: اولویت بعدی ما آموزش مردم برای استفاده صحیح از وسایل عمومی و همچنین نحوه نجات جان خود از صحنه تصادف و مشکلات این چنینی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز