خبرگزاری کار ایران

روحانی در دیدار با سفیر جدید ایران در افغانستان تاکید کرد:

دخالت بیگانگان تاثیری در بهبود اوضاع افغانستان ندارد

کد خبر : ۱۱۳۹۱۵

مشکلات افغانستان باید توسط مردم این کشور حل و فصل شود و مطمئناً دراین راستا دخالت های بیگانگان هیچ تاثیری در بهبود اوضاع و شرایط این کشور نخواهد داشت.

سفیر جدید ایران در افغانستان در آستانه آغاز ماموریت خود با رییس جمهور دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت روابط و مناسبات تهران - کابل، مسایل داخلی افغانستان و موضوعات مرتبط با حقوق مردم این کشور، به روحانی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا بهرامی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در افغانستان در آستانه آغاز ماموریت خود با حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت روابط و مناسبات تهران - کابل، مسایل داخلی افغانستان و موضوعات مرتبط با حقوق مردم این کشور، به رییس‌جمهور ارائه کرد.

روحانی بر ضرورت تحکیم و توسعه روابط همه جانبه میان ایران و افغانستان تاکید کرد و گفت: دو ملت ایران و افغانستان به لحاظ اشتراکات فراوان فرهنگی و سیاسی نسبت به هم دوستی و تعلق خاطر خاصی دارند.

رییس جمهور تصریح کرد: مشکلات افغانستان باید توسط مردم این کشور حل و فصل شود و مطمئناً دراین راستا دخالت های بیگانگان هیچ تاثیری در بهبود اوضاع و شرایط این کشور نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز