خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار مرکزی:

گفتمان دولت تدبیر و امید باعثپویایی مردم و ناامیدی دشمنان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۰۸

جابجایی مدیران در دولتها یک امر پذیرفته است و مردم در انتخابات رای می‌دهند و توقع دارند کسانی با رویکرد دولت جدید جایگزین نفرات قبلی شوند.

اراک - ایلنا: وزیر کشور گفت: دولت تدبیر و امید با گفتمانی که وارد صحنه شده باعثپویایی و تلاش مردم و ناامیدی دشمنان شده است و در نظام بین الملل هم اثرات آن را در چند روز گذشته دیده ایم.

به گزارش ایلنا، دکتر رحمانی فضلی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار مرکزی گفت: دشمنان فکر می کردند اثرات تحریم‌ها و تنش‌های سیاسی در انتخابات موجب می‌شود یک تغییر متناسب با خواست آنها رقم می خورد ولی تحلیل آنها غلط بود و مردم به دولت تدبیر و امید رای دادند.

وی افزود: جابجایی مدیران در دولت‌ها یک امر پذیرفته است و مردم در انتخابات رای می‌دهند و توقع دارند کسانی با رویکرد دولت جدید جایگزین نفرات قبلی شوند.

وی اولویت مردم را اقتصاد و توسعه ذکر کرد و گفت: مشکلات تحریمها و ناکارآمدی سیاست‌های غلط گذشته در به وجود آمدن شرایط فعلی موثر بوده است و سیاست فعلی دولت واگذاری امور به خود مردم است

وی افزود ما باید امر تولید و اقتصاد را به مردم واگذار کنیم چراکه سرمایه های مدیریتی و مالی مردم می تواند در رفع مشکلات موثر باشد.

وزیر کشور خاطر نشان ساخت: میزان نفتی که اکنون صادر می کنیم جوابگوی رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصد نیست.

دکتر رحمانی فضلی در بخشی دیگر از سخنان خود دستیابی به عدالت را از اهداف دولت برشمرد و گفت: اگر رفتارهای ما عادلانه باشد قطعا مردم ما را می پذیرند و در همین راستا نباید عدالت را خودمان تفسیر کنیم و به همین خاطر باید قانون را به عنوان اصلی ترین معیار نزدیک به عدالت بپذیریم و براساس قانون و شفاف عمل نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز