خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز هیأت دولت

استانداران خراسان جنوبی، فارس و خوزستان انتخاب شدند

کد خبر : ۱۱۱۸۱۸

دولت، وزیر نیرو را موظف به بررسی مشکلات آب مربوط به زاینده رود، کارون، گتوند و دریاچه هامون کرد.

رئیس‌جمهور اعضای دولت و استانداران سراسر کشور را موظف کرد که از ظرفیت نخبگان در تصمیم سازی و اجرا و حوزه کار هر یک از دستگاه های اجرایی استفاده کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری جلسه هیات دولت صبح امروز(چهارشنبه) به ریاست حسن روحانی رییس‌جمهور برگزارشد و در این جلسه مهمترین مسائل روز کشور مورد بحثو تبادل نظر قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه، گزارش کارگروه نجات دریاچه ارومیه و ارایه طرح‌های اولویت‌دار برای احیای این دریاچه مطرح شد و دولت ضمن موافقت با طرح‌های ارایه شده، وزیر نیرو را موظف به پیگیری این طرح‌ها و همچنین بررسی مشکلات آب مربوط به زاینده رود، کارون، گتوند و دریاچه هامون کرد.

در این جلسه، هیات دولت همچنین با انتخاب وجه اله خدمتگزار، سیدمحمد احمدی و عبدالحسین مقتدایی به ترتیب به عنوان استاندار خراسان جنوبی، فارس و خوزستان موافقت کرد.

در ادامه، رییس‌جمهور اعضای دولت و استانداران سراسر کشور را موظف کرد که از ظرفیت نخبگان در تصمیم سازی و اجرا و حوزه کار هر یک از دستگاه های اجرایی استفاده کنند.

بررسی تعدادی از طرح‌های ارایه شده توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعیین موضع و نماینده دولت در هر مورد از دیگر مصوبات امروز دولت بود.

هیات دولت همچنین در این جلسه با برگزاری المپیاد زیست شناسی و کامپیوتر موافقت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز