خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت:

دولت خود را مدافع منافع عمومی می‌داند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۲۱

تمرکز و اولویت اصلی درگفت‌وگوی تلفنی با رئیس‌جمهور آمریکا بر حل مسئله‌ هسته‌ای ایران و حفظ حقوق هسته‌ای کشورمان بود و تسریع در رفع موانع موجود، مورد تفاهم طرفین قرار گرفت / به تعهدات خود در سیاست خارجی پایبندیم / برای تحقق مصالح ملی تلاش می‌کنیم.

هیئت وزیران عصر(یکشنبه) به ریاست دکتر حسن روحانی تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایلنا، رئیس‌جمهور در ابتدای این جلسه، ضمن تشریح برنامه‌ها و اهداف مورد نظر سفر خود به نیویورک به منظور شرکت در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در چارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری، مجری خواست مردم است و بر تعهداتش نسبت به مردم و تحول در مناسبات خارجی که یک خواست و مطالبه ملی است، پایبند است و در این سفر با حفظ مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران، پرهیز از تندروی‌ها و با رعایت اخلاق و ادب در مناسبات، همین اهداف را تعقیب می‌کرد.

وی افزود: دولت خود را مدافع منافع عمومی می‌داند و برای تحقق مصالح ملی تلاش خواهد کرد.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود با تقدیر از مردم شریف ایران، تصریح کرد: انتخابات ایران نگاه دنیا را به خود تغییر داده و فضای بسیار خوبی برای شنیدن پیام‌های برحق جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است و برنامه‌هایی که در این سفر دنبال شد، فرصتی برای تبیین این مواضع بود.

روحانی در خصوص گفت‌وگوی تلفنی خود با رئیس‌جمهور آمریکا اظهار داشت: تمرکز و اولویت اصلی در این گفت‌وگو بر حل مسئله‌ هسته‌ای ایران و حفظ حقوق هسته‌ای کشورمان بود و تسریع در رفع موانع موجود، مورد تفاهم طرفین قرار گرفت.

یادآور می شود، هیئت وزیران پس از استماع سخنان رئیس‌جمهور، ضمن حمایت کامل از برنامه‌های این سفر و ارزنده دانستن دستاوردهای آن، از تدبیر دکتر روحانی در بهبود مناسبات بین‌المللی و تبیین سنجیده و توام با عزت، حکمت و مصلحت در راستای مواضع اصولی کشور قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز