خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو:

افزایش قیمت برق بر اساس مصوبه مجلس بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۷۳

تا ۲۷ مهر، نتایج بررسی کارگروه‌ها درخصوص دریاچه ارومیه به هیئت دولت اعلام می‌شود / افزایش قیمت برق نامحسوس نیست چرا که این اقدام بر اساس قانونی انجام می‌شود که در بودجه سال ۹۲ به تصویب مجلس رسیده است.

وزیر نیرو گفت: تا ۲۷ مهر، نتایج بررسی کارگروه‌ها درخصوص دریاچه ارومیه به هیئت دولت اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید چیت چیان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در خصوص وضعیت دریاچه ارومیه گفت: اخباری پیرامون اینکه آب دریاچه خزر به دریاچه ارومیه انتقال پیدا می‌کند مطرح شده، اما باید بررسی‌های لازم در این خصوص انجام شود که ببینیم آیا این امر امکان پذیر است یا خیر؟

وی در پاسخ به سوالی درباره زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه احتمال قطعی برق و خاموشی در چند ماه آینده وجود دارد، گفت: هم اکنون احتمال خاموشی بسیار کم وجود دارد اما ما ناچاریم سرمایه و منابع لازم را فراهم کنیم تا نیروی برق مورد نیاز تامین شده و در راستای آن از خاموشی‌ها جلوگیری کنیم.

چیت چیان در پاسخ به سوالی درباره افزایش نامحسوس قیمت برق گفت: به هیچ عنوان افزایش قیمت برق نامحسوس نیست چرا که این اقدام بر اساس قانونی انجام می‌شود که در بودجه سال ۹۲ به تصویب مجلس رسیده است.

وزیر نیرو ادامه داد: افزایش قیمت برق در آینده به سیاست‌های دولت در ادامه اجرای قانون هدفمندی بستگی دارد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت احیای دریاچه ارومیه اظهار داشت: کارگروهی تشکیل شده و در جلسه هم اندیشی که در پنجشنبه(۴ مهرماه) سال جاری انجام می‌شود راجع به راهکارهای اجرایی آن صحبت می‌شود و افراد کارگروه نظرات خود را ارائه می‌کنند و در ۲۷ مهرماه نتیجه را به هیئت دولت می‌دهند.

به گفته چیت چیان این موضوع نیاز به همکاری مردم دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز