خبرگزاری کار ایران

توضیح شرکت نفت و گاز اروندان درباره انتشار یک خبر

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۶۷۷

شرکت نفت و گاز اروندان در ارتباط با خبر منتشره در فضای مجازی مبنی برعدم پرداخت شش ماه حقوق کارگران تلمبه‌خانه غرب کارون توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان ضمن غیر واقع دانستن بخش عمده خبر منتشره به اطلاع می‌رساند هیچ‌کدام از کارکنان مذکور شش ماه حقوق معوقه و پرداخت نشده طلبکار نیستند و اطلاعاتی که در خصوص امکانات رفاهی تلمبه‌خانه نظیر آب مصرفی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان شده است غیر واقع می‌باشد.

همان‌گونه که مجری طرح احداث تلمبه‌خانه غرب کارون اطلاع‌رسانی کرده‌اند یک ماه حقوق معوقه ایشان هفته آینده توسط شرکت متن پرداخت خواهد شد. از طرف دیگر با توجه به اینکه انتقال قرارداد تعمیر و نگهداری تلمبه‌خانه از شرکت متن به شرکت اروندان مستلزم رعایت مقررات و انجام تشریفات حقوقی و توافق با پیمانکار جهت ادامه کار پس از خاتمه پیمان اولیه (1399/6/15) و انتقال اعتبار لازم به‌حساب شرکت اروندان بوده که این مراحل و توافق با پیمانکار انجام شده و طی روز جاری موافقت‌نامه تایید شده طرفین به شرکت اروندان واصل و در دو هفته آینده روند اداری تامین اعتبار کارسازی خواهد شد و به‌محض دریافت صورت وضعیت پیمانکار (شرکت رامپکو) پرداخت خواهد شد. 

مجدداً خاطرنشان می‌سازد برابر مدارک مستند و قابل ارائه متاسفانه در این مورد برخی از کارکنان بجای اظهار همه واقعیت در بخشی از اطلاع رسانی دچار احساسات شده و جانب امانت‌داری را رعایت نکرده‌اند. 

در خاتمه به استحضار می‌رساند شرکت نفت و گاز اروندان همواره مدافع حقوق کارکنان خود خصوصاً کارکنان بخش پیمانکاری بوده و خواهد بود و تا پرداخت کلیه مطالبات این همکاران پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز