خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز پروژه‌های عمرانی آبادان مطرح شد؛

تأکید استاندار خوزستان به مطالبه گری مردم از مسئولان استان

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۵۵۷

استاندار خوزستان گفت: باید از مسئولان نتیجه اقدامات را مطالبه کرد و اگر از موقعیت‌ها و ظرفیت‌ها استفاده نکنیم خطاکار هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی عصر چهارشنبه در آئین رسمی آغاز پروژه‌های بزرگ عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند در آبادان اظهار کرد: در استان کارهای بزرگ و ارزشمند زیادی به‌خصوص در حوزه عمرانی صورت گرفته است.

استاندار خوزستان گفت: طرح آب‌رسانی غدیر، ساخت سد کرخه و برخی طرح‌های توسعه‌ای دیگر ازجمله پروژه‌های بزرگ استان محسوب می‌شود که توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، به انجام رسیده که برای منطقه، کشور، کشاورزی، صنعت آب و برق و توسعه استان منفعت‌های زیادی به همراه داشته است.

شریعتی افزود: در دیگر استان‌های کشور به سبب انعطاف‌پذیری بیشتر میان مدیران، شاهد اجرای پروژه‌های زیرساختی بزرگ همچون تقاطع‌های هم‌سطح و مترو توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) هستیم که مردم خدمات این قرارگاه را به عنوان پیمانکاری امین لمس کردند اما در خوزستان با چنین مواردی مواجه نیستیم.

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به اجرای پروژه‌های بزرگ در خوزستان از طریق دولت، تأکید کرد: مدیران و مسئولان دیگر استان‌ها با رایزنی‌هایی که انجام دادند توانستند اجرای پروژه‌های زیادی را در شهرهایشان رقم بزنند اما این اتفاق در خوزستان مرسوم نبود، اگر شهرها و مراکز استان‌های دیگر رشد پیدا کرده به خاطر آن است که شهرداری‌هایشان از بانک وام گرفته و پروژه‌های مختلفی را اجرایی کردند و این‌گونه پیش افتاده‌اند اما ما این کارها را انجام ندادیم و نتیجه آن وضعیت کنونی شهرهایمان است.

وی گفت: اکنون آمده‌ایم تا سرمایه‌های منجمد را به سرمایه‌های فعال تبدیل کنیم، زمین سرمایه منجمدی است که دارد به خدمتی برای مردم تبدیل می‌شود ضمن اینکه این زمین‌ها هم توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به بیمارستان، ورزشگاه و امثال آن تبدیل شده و بازهم مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد، در تهاتر ۷۰ درصدی زمین در ازای وجه نقد این زمین‌های معلق و بلا استفاده بازهم در همین منطقه تبدیل به خدمت و ثروت می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید از مسئولان نتیجه اقدامات را مطالبه کرد و اگر از موقعیت‌ها و ظرفیت‌ها استفاده نکنیم خطاکار هستیم. همین نقدینگی‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها هست که تبدیل به ایجاد زیرساخت و خدمت می‌شود، باید حتماً منافع شهر و منطقه در نظر گرفته شود.

 

انتهای پیام/
محمود نواصر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز