خبرگزاری کار ایران

در گفت گو با ایلنا مطرح شد؛

کشف و ضبط کالای خانگی قاچاق در آب های خوزستان

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۷۵۷

فرمانده پایگاه دریابانی بندر ماهشهر، از کشف و ضبط یک محموله قاچاق از نوع لوازم‌خانگی در آب‌های خلیج‌فارس، در مجاورت بندر امام خمینی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ اکبر راشدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به چرخه اقتصاد داخلی کشور و مبارزه با پدیده قاچاق، دریابانان این ستاد دریایی موفق به کشف و ضبط یک محموله قاچاق از کالای خانگی شدند.

فرمانده پایگاه دریابانی بندر ماهشهر، گفت: گشت دریایی این ستاد، درحالی‌که مشغول گشت و بررسی حوزه استحفاظی آبی خود بود، به یک فروند شناور باری در آب‌های شمالی خلیج‌فارس مشکوک می‌شود که پس از نزدیک شدن و بررسی آن، موفق به کشف تعداد قابل‌توجه ای لوازم‌خانگی می‌شوند.

سرهنگ راشدنیا در تشریح کالاهای مکشوفه عنوان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته تعداد 20 دستگاه تلویزیون LED و 5 دستگاه ماشین لباسشویی کشف شد که سودجویان باهدف ضربه زدن و بر هم زدن تنظیم بازار کشور، این لوازم را از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس تهیه و وارد کشور کردند که فاقد هرگونه مجوزهای قانونی بودند.

وی همچنین در پایان به دستگیری متهمان اشاره نمود و اضافه کرد: در این رابطه 6 متهم دستگیر شدند.

کارشناسان در برآورد ارزش ریالی محموله مکشوفه، آن را 6 میلیارد ریال تخمین زدند که پس از تکمیل مراحل پرونده، به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی داده شدند.

 

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز