خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد:

بهره‌مندی ۶۰ روستای منطقه نفت سفید هفتکل از نعمت آب آشامیدنی پایدار

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۴۹۶

استاندار خوزستان گفت: ۶۰ روستای منطقه نفت سفید هفتگل تا پیش از تابستان سال آینده از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان همراه با جمعی از مسئولان از روستاهای منطقه نفت سفید هفتکل بازدید و با اهالی این روستاها دیدار و گفتگو کرد.

استاندار خوزستان در حاشیه این بازدید گفت: توفیق پیدا کردیم خدمت مردم شریف و عزیز هفتکل و روستای نفت سفید و مسیر این روستاها باشیم و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی کنیم.

وی افزود: مهم‌ترین مسئله این مناطق آب آشامیدنی است که مشکل جدی دارند؛ مدیرعامل آبفای استان همراه با تیمی کارشناسی از منطقه بازدید کردند و بنا شد که از چاه‌های رودزرد کائدرفیع آب منتقل شود.

شریعتی گفت: کار لوله گذاری انجام شده است و مقداری از آن باقی مانده است که بنا شد تا قبل از فصل تابستان آینده این خط را برقرار کنیم و با اجرای این خط ۶۰ روستا را می‌توانیم آبدار کنیم و این کار با کمک مناطق نفت‌خیز جنوب انشالله انجام می‌شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: امیدواریم قبل از شروع گرما آب پایدار را برای این روستاها تأمین کنیم که هم آب پایداری است و هم با کیفیت و با شرایط بهتری است.

شریعتی عنوان کرد: البته آب هم اکنون در حال استفاده است و آب فعلی کیفیت مناسبی دارد، اما هم به‌خوبی آب طرح در دست انجام نیست و هم میزان آن کافی نیست و آب به‌صورت ساعتی در اختیار این مناطق قرار می‌گیرد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: با این پروژه پایداری آب افزایش پیدا می‌کند و شرایط بهتر می‌شود.

شریعتی گفت: مشکل دوم اینترنت بود که اینترنت این مناطق با سرعت نیست که مردم گلایه‌مند بودند و آموزش و پرورش هم نمی‌تواند به‌صورت مجازی تدریس داشته باشد از این رو تماس گرفتیم و بنا شد با سرعت ۳G اینترنت در این مسیر برقرار شود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: برخی از روستاها هم می‌گفتند  در آنتن دهی موبایل با مشکل روبرو هستیم که قرار شد سازمان ارتباطات رادیویی این مشکل را پیگیری و مرتفع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز