خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تاکید کرد:

لزوم تکمیل پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی اهواز تا قبل از بارندگی‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۴۷۲

استاندار خوزستان از پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی شهرداری و دفع فاضلاب شرکت آبفا خوزستان در اهواز، بازدید نمود و بر تکمیل آن‌ها تا قبل از شروع بارش‌های فصل پاییز تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی امروز یکشنبه چهارم آبان ماه، در حاشیه بازدید از پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی شهرداری و دفع فاضلاب شرکت آبفا، در غرب اهواز، اظهار کرد: بعد از دوره خشکسالی ۲۰ ساله در ۲ سال اخیر تغییرات اقلیمی، شهروندان اهوازی را با مشکلات جدی در فصل بارش مواجه کرده است.

استاندار خوزستان گفت: در بازدید گذشته از پروژه‌های شرق اهواز، تأکید شد که قبل از موعد مقرر و شروع بارش‌ها پروژه‌های ذکر شده تکمیل شود.

شریعتی افزود: در غرب اهواز از مناطق کیانشهر، میدان پلیس، سه راه خرمشهر، سیاحی و گلستان بازدید شد و باوجود تأخیرهای پیش آمده در شروع کار، اما درحال حاضر پروژهای در دست اجرا به‌خوبی پیش می‌روند.

نماینده عالی دولت در خوزستان تصریح کرد: امیدواریم تا پایان آبان ماه که شروع بارش‌های پاییزی است پروژه تکمیل و در دفع آب‌های سطحی و فاضلاب در طول سال شرایط بهتری را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در بازید از منطقه کوی علوی، کانال ۶۸ متری که برای دفع آب‌های سطحی و فاضلاب استفاده می‌شود و نقش اساسی در منطقه غرب اهواز دارد حدود ۲۰ سال لایروبی نشده بود که از ۱۰ روز گذشته کار لایروبی آغاز شده است و ظرف یک ماه آینده به پایان خواهد رسید و در صورت تکمیل و مسقف شدن امکان لایروبی آسان‌تر و دفع آب‌های سطحی در‌ منطقه کوی علوی، خشایار، خیابان‌ انقلاب کمپلو تسهیل خواهد شد.

وی همچنین از دفع آب‌های سطحی در منطقه گاومیش آباد به وسیله خط لوله خبر داد که تابلو برق آن نیز به‌زودی نصب خواهد شد.

وی در پایان گفت: در منطقه درویشیه هم نیز خط فاضلاب لایروبی، و در اسلام‌آباد نیز کلکتور و خط اصلی نهایی شده و همچنین برای خط‌های فرعی ۳۰۰ میلیارد ریال تجهیزات با مشارکت بخش خصوصی خریداری و به‌زودی نصب خواهند شد.

 

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز