خبرگزاری کار ایران

ایلنا از خوزستان خبر می‌دهد؛

وحشت مردم سوسن و دهدز از دیدن خرس‌های وحشی در منطقه + فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۰۷۹

مشاهده یک خرس وحشی جاده مال ویرون بخش سوسن شهرستان ایذه، باعث وحشت مردم این مناطق شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بخشداری‌های سوسن و دهدزسالیانه گزارش‌های مکرری از هجوم حیوانات وحشی به مردم و دام‌هایشان توسط اهالی این مناطق دریافت و مخابره می‌کنند.

گزارش‌هایی که در بیشتر آنها رد پایی از هجوم خرس‌های قهوه‌ای گرسنه دیده می‌شود.

خرس‌هایی که با هجوم ناگهانی به چوپانان و گله‌های آنها و وارد کردن ضربات سنگین به کتف، سر و گردن، به دنبال غذا می‌گردند.

آنچه در این میان مسلم است نه خرس‌های وحشی کوتاه می‌آیند و نه اهالی این مناطق برای پیشگیری از مواجهه با آنها چاره‌ای دارند.

این قرابت تاریخی میان طبیعت و انسان از دیرباز باعث شدهتا مردمان کوهستان‌های ایذه موجودیت این حیوان وحشی را بپذیرند و هر آن انتظار هجوم آن را داشته باشند.

در این میان بیشترین آمار هجوم خرس قهوه‌ای در بخش سوسن گزارش شده است.

مناطق صعب‌العبور بخش سوسن و هجوم حیوانات وحشی و عدم دسترسی به جاده و شرایط اورژانسی اعزام بالگرد به این مناطق، یکی از عمده چالش‌های مهم میان مردم و بخشداری سوسن است.

مناطقی مانند فالح، مُمبین،جَنگه، سه چاه از بخش سوسن طی یکی دو سال گذشته ازجمله مناطقی هستند که حمله خرس در آن‌ها گزارش شده است.

حمله‌هایی که گاهی باعث ایجاد زخم‌های عمیق و در برخی مواقع به مرگ می‌انجامد.

در تازه‌ترین تصویر منتشرشده توسط اهالی سوسن، خرس قهوه‌ای در جاده‌های سوسن در حوالی روستای "مال ویرون" مشاهده شده که توسط مردم محلی ضبط و منتشر شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز