خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان؛

نشست بررسی مشکلات و معضلات روستاهای شهرستان ایذه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۷۲۱

با حضور مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان، صبح امروز نشست بررسی مشکلات روستای بخش سوسن شهرستان ایذه، در محل دهکده گردشگری پاپیلا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، صبح امروز دوم آبان‌ ماه، مدیرکل امور روستایی استانداری، از برخی روستاهای بخش "سوسن" شهرستان ایذه  بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات منطقه قرار گرفت.

در این جلسه دهیاران به تبیین مشکلات خاص و اولویت‌دار خود از جمله وضعیت نامطلوب راه‌های مواصلاتی، عدم تخصیص اعتبارات لازم با توجه به حجم معضلات، طرح‌های هادی روستاها و غیره شدند.

مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان گفت: تمامی تمرکز مجموعه امور روستایی بر حل مشکلات مردم روستاها معطوف شده است، اما به‌طور ویژه بحث اشتغال و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی و گردشگری، قطعاً باعث تحول در روستاها خواهد شد.

الهایی افزود: با توجه به ظرفیت عظیم گردشگری و توریستی منطقه "سوسن" در صورت اطلاع و آگاهی مردم از این همه نقاط بکر و زیبا، به‌وفور از مناطق مختلف دیدن می‌کنند و همین باعث رونق منطقه خواهد شد.

 وی در پایان گفت: اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان، آمادگی خود را جهت ارائه تسهیلات کم‌بهره، به‌منظور اشتغال‌زایی و گردشگری، هر پروژه  توجیهی جهت ایجاد درآمد پایدار روستایی اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز