خبرگزاری کار ایران

در پی پخش کلیپ ضرب و شتم یک زن جوان؛

دادستان آبادان ماجرای درگیری یک زن در این شهر را توضیح داد/ سرقتی در کار نبوده اختلاف خانوادگی سبب این درگیری شد/بازداشت مامور حراست شرکت نفت

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۵۴۲

دادستان عمومی و انقلاب آبادان، در خصوص فیلم پخش شده در فضای مجازی؛ ماجرای درگیری یک خانواده با یک خانم که از وی به‌عنوان سارق یاد شده است توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، حمید مرانی پور ساعتی پیش در تشریح این اتفاق اظهار کرد: این خانم با به همراه داشتن سلاح سرد (شی‌ء برنده‌ای)، پس از وارد شدن به منزل با پسری کوچک مواجه می‌شود که ضمن درگیری با آن، وی را مجروح می‌کند. اهالی منزل بلافاصله از داخل خانه خارج می‌شوند و از هجوم این خانم جلوگیری می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان گفت: اهالی منزل با این خانم درگیر می‌شوند و وی را از ناحیه صورت مورد ضرب شتم قرار می‌دهند و بعد از آن، درگیری به خارج از خانه کشیده می‌شود و مأمور حراست محله با دیدن این اتفاق، به مرجع ذی‌صلاح گزارش می‌دهد و هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی شهرستان صورت می‌گیرد.

مرانی پور افزود: پس از انتشار این خبر، بلافاصله موضوع را به طور مستقیم به رئیس‌ کل دادگستری استان خوزستان، اعلام کردیم و دستورهای لازم از سوی وی به منظور بررسی و پیگیری صادر شد.

این مقام قضائی با اشاره به علت این درگیری عنوان کرد: پس از تحقیق و بررسی‌ها، مشخص می‌شود که این خانم به علت اختلافات شخصی و خانوادگی با صاحب منزل، دست به این اقدام زده است.

وی می‌گوید: فرد مهاجم پس از ارائه توضیحات و اعترافات، با قرار وثیقه قانونی، آزاد خواهد شد و به خانواده‌اش تحویل داده می‌شود. همچنین خانم صاحب‌خانه‌ که جراحاتی را به این خانم وارد کرده بود، پس از ثبت اقوال وی و طی شدن مراحل قانونی با گذاشتن وثیقه قانونی آزاد شد.

وی ادامه داد: مأمور نیروی حراست پالایشگاه نفت آبادان، به دلیل رفتار ناشایست، توسط مرجع انتظامی و مقام قضائی شهر آبادان، احضار شد و پس از بازجویی و تحقیقات روانه زندان شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی، تحقیقات از همان لحظه در دستور کار قرار گرفت و آن دسته از افرادی که با نشر این فیلم سبب برهم زدن آرامش و اخلال در نظم عمومی شدند و در شهر بی امنیتی ایجاد کردند به زودی شناسایی و دستگیر خواهند شد و بر اساس قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد. نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش شهر، را با چنین رفتار و اعمالی برهم زنند برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز