خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر خبر داد:

اجرای ۱۱۷ درصدی تعهدات کاریابی در هفت ماهه نخست سال جاری توسط کمیته امداد بندر ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۹۵۳

رئیس کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر از اجرای ۱۱۷ درصدی تعهدات کاریابی برای ۱۰۰ مددجوی تحت حمایت خبر داد و گفت: تعهدات کاریابی شهرستان بندر ماهشهر در سال جاری ۸۵ نفر بوده است؛ این تعداد اشتغال نسبت به سال گذشته که شامل اشتغال‌زایی برای ۴۵ نفر بود، بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی روشن در خصوص اقدامات کاریابی برای مددجویان شهرستان، اظهار داشت: کارفرمایان در صورت به‌کارگیری مددجویان تحت حمایت می‌توانند یکی از بسته‌های تشویقی را استفاده نمایند.

وی در ادامه در خصوص بسته‌های تشویقی افزود: در صورت تمایل کارفرمایان می‌توانند در ازای به‌کارگیری هر مددجو مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال ۴ درصدی و یا از حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال استفاده نمایند.

رئیس کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر در ادامه تصریح کرد: افزایش توان اقتصادی افراد و خانوارهای تحت حمایت تا مرز خودکفایی، اشتغال کارجویان موردحمایت از طریق فرصت‌های شغلی بنگاه‌ها و سازمان‌های مختلف، اتخاذ رویکرد درآمدزایی و افزایش سرانه درآمد خانواده‌ها، فراهم‌سازی زمینه لازم برای فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال مددجویان به‌منظور توانمندسازی اقتصادی و خروج تدریجی آنان از چرخه حمایتی، ارتقاء عزت‌نفس مددجویان و صیانت از نهاد خانواده از جمله اهداف طرح کاریابی کمیته امداد است.

روشن در پایان گفت: کارفرمایان و صاحبان صنایع می‌توانند با مراجعه به مراکز کمیته امداد در سراسر استان با ارائه درخواست کتبی خود در خصوص جذب و به‌کارگیری کارجویان تحت حمایت اقدام و علاوه بر اجر معنوی از بسته‌های تشویقی کاریابی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز