خبرگزاری کار ایران

رئیس منابع طبیعی شهرستان آبادان اعلام کرد:

آزادسازی و رفع تصرف چندین هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان شادگان

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۶۳۷

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبادان، از آزادسازی ۱۲۵۵هکتار و یک پرونده ۱۹ هکتاری از اراضی ملی شهرستان شادگان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، غلامرضا فرجی با اعلام این خبر اظهار کرد: یک پرونده با موضوعیت اعتراض به اجرای مقررات ماده ۵۶ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور، و ۱۲۵۵ هکتار از اراضی ملی پلاک ۵۱ بخش ۴ اهواز، موسوم به شهرستان شادگان، با تلاش بی‌وقفه نمایندگان حقوقی و همکاری مراجع قضایی آزادسازی شد.

رئیس منابع طبیعی شهرستان آبادان گفت: یگان حفاظت منابع طبیعی همچنان طرح‌های عملیاتی مقابله با زمین‌خواری را در فواصل زمانی مختلف دنبال می‌کند تا تصرف و دست‌اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی از بین برود.

فرجی ضمن اشاره به مبلغ ۴۳۹ میلیارد ریالی این عرصه عنوان کرد: حفظ بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان در دستور کار اداره منابع طبیعی قرار دارد و از مردم شریف استان تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و تعرض به اراضی ملی، موضوع را به شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی استان خوزستان اطلاع‌رسانی کنند.

وی در پایان از یک پرونده مشابه دیگر هم پرده‌برداری کرد و افزود: در یک پرونده مشابه دیگر هم، سه عرصه از منابع ملی واقع در پلاک ۹۶ بخش ۴ اهواز، موسوم به "ام الغزلان" در همین شهرستان شادگان، به مساحت مجموعاً ۱۹نیم هکتار، با هوشیاری یگان حفاظت شادگان، شناسایی و با پیگیری قضایی و دستور دادستان محترم مبنی بر رفع تصرف عدوانی و اعاده وضع سابق، رفع تصرف شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز