خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل کارخانه کشت و صنعت نیشکر خبر داد:

آغاز دوره جدید بهره‌برداری کارخانه کشت و صنعت شوشتر با برداشت سبز

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۴۹۱

مدیرعامل کارخانه کشت و صنعت شهرستان شوشتر، از آغاز دوره جدید بهره‌برداری از این کارخانه با برداشت سبز خبر داد

به گزارش ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، برداشت نیشکر از سطح ۱۰۱۴۶ هکتار از مزارع کشت و صنعت امام خمینی (ره) شهرستان شوشتر آغاز شد.

محمدرضا عصاره نژاد ضمن اعلام پیش‌بینی تولید از ۱۰۰ هزار تن شکر در این شرکت تولیدی، اظهار داشت: این مقدار شکر با برداشت ۹۰۰ هزار تن نیشکر از سطح ۱۰۱۴۶ هکتار صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی(ره)، شهرستان شوشتر گفت: با همت همه همکاران، در حال حاضر بیش از ۱۰۱۴۶ هکتار از اراضی، آماده برداشت نیشکر هستند که امیدوار هستیم به فضل خدا در سال جهش تولید شاهد افزایش خوبی در زمینه استحصال شکر نسبت به تولید ۵۸ هزارتن در سال گذشته باشیم و ظرفیت اسمی کارخانه را به ۱۰۰ هزارتن برسانیم.

عصاره نژاد در حاشیه آغاز به کار تولید شکر در کارخانه کشت و صنعت شوشتر خاطرنشان کرد: حدود ۳۵ درصد از برداشت محصول نیشکر امسال به‌صورت سبز برداشت خواهد شد و درصدد هستیم که در سال‌های آتی این مقدار را به تدریج افزایش دهیم و در نهایت بتوانیم به سمت برداشت کاملاً سبز حرکت نمائیم و گام‌های مفیدی در جهت حفظ محیط زیست برداریم.

شرکت کشت و صنعت نیشکر، ازجمله واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بوده که در ۳۰ کیلومتری جنوب شوشتر واقع شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز