خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان:

به بازیکنان بومی توجه داریم/ قهرمانی سخت است

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۹۹۳

سرمربی تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان گفت: این فصل هشت الی ۹ بازیکن خوب از خوزستان و از منطقه داریم که برای اولین بار باعث شده است تعداد بازیکنان بومی از بازیکنان غیربومی بیشتر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، هماد سامری از برنامه تمرینی پیش فصل تیمش برای حضور در مسابقات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور خبر داد و اظهار کرد: سه هفته است تمرینات تیم شروع شده است و با حمایت‌های خوب مدیرعامل باشگاه اردوی استعدادیابی خوبی نیز داشتیم.

وی افزود: تمرینات با همه بازیکنان آغاز شده است و تمرینات پیش فصل به‌خوبی و طبق برنامه پیش می‌رود. مسئله و یا مصدومیت خاصی وجود ندارد. در هفته‌ی آینده به سمت تمرینات اصلی خواهیم رفت و اگر شرایط مناسب بود و توانستیم اردو برگزار کنیم چند بازی دوستانه نیز خواهیم داشت.

سرمربی تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان در خصوص استعدادیابی و استفاده از بازیکنان بومی در ترکیب این تیم، توضیح داد: بحث استعدادیابی بحث بزرگی است که احتیاج به کار و زمان زیادی دارد. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در تیم بسکتبالی که برای قهرمانی تلاش می‌کند جا برای جوانان داشته باشیم.

سامری ادامه داد: همه می‌دانیم که بحث استعدادیابی از سنین پایه و رده‌های پایین‌تر باشگاه باید شروع شود و در تیم بسکتبال بزرگسالان جایی برای این کار نیست اما رسالت خود را برای این منطقه انجام می‌دهیم.

وی توضیح داد: این فصل هشت الی ۹ بازیکن خوب از خوزستان و از منطقه داریم که برای اولین بار باعث شده است تعداد بازیکنان بومی از بازیکنان غیربومی بیشتر باشد. هفت بازیکن غیربومی داریم که از نخبگان بسکتبال کشور هستند که ترکیب اصلی و با ماهیت هدف برای قهرمانی را شکل داده است. سایر بازیکنان که بازیکنان خوبی هستند در کنار تیم ما قرار دارند و در موقعیت مناسب از آن‌ها استفاده خواهد شد.

سرمربی تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان در خصوص هدف تیمش برای فصل جدید، گفت: به‌هرحال قهرمانی سخت است و اتفاقات زیادی باید بیفتد و فاکتورهای بسیاری باید باشد تا تیمی قهرمان شود.

سامری ابراز امیدواری کرد: این قول را می‌دهیم که تمام تلاش خود را برای این کار انجام دهیم. مسیر حرکتی ما درست است. سعی و تلاش خود را انجام می‌دهیم و انشاالله که بتوانیم به نتیجه‌ی مطلب برسیم.

لازم به ذکر است، طبق برنامه فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران مسابقات فصل آتی لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور قرار است از اواسط آبان ماه به‌صورت نیمه‌متمرکز در تهران آغاز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز