خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر خبر داد:

پرداخت 57000 میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شهرستان بندر ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۱۴۷

رئیس کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر از اجرای 121 مورد طرح اشتغال و پرداخت 57000 میلیون ریال تسهیلات در هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی روشن با اشاره به ایجاد مشاغل پایدار با درآمد مناسب برای مددجویان، اظهار داشت: توانمندسازی، مدل‌سازی و پشتیبانی، سه مؤلفه راهبردی برای مدیریت جریان ایجاد فرصت‌های شغلی در این نهاد است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بندرماهشهر گفت: برنامه‌های جدید اشتغال باهدف ارتقاء پایداری، افزایش درآمد طرح‌های اقتصادی، اصلاح الگو و اجرای الگوی جدید توسعه کسب‌وکار در دستور کار قرار گرفته است.

روشن ضمن بیان اینکه مشاغل ایجاد شده در بخش‌های خدمات، صنفی و صنعتی هستند عنوان کرد: یکی از دلایل پایداری طرح‌های اشتغال مددجویان، نظارت کمیته امداد در زمان دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی هست. این نظارت، در قبل و حین و حتی بعد از آن‌هم نیز صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امید است مددجویان تحت حمایت، با مهارت‌آموزی و فراهم‌ شدن زمینه اشتغال، از محل اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی و کاریابی به استقلال اقتصادی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شوند.

وی در پایان گفت: اشتغال و توانمندی مددجویان یکی از اولویت‌های اساسی کمیته امداد محسوب می‌شود که قصد دارد مددجو را پس از اقدامات لازم به توانمندی لازم و اساسی برساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز