خبرگزاری کار ایران

ایلنا از خوزستان خبر می‌دهد؛

ضعف اینترنت و تلفن همراه در ایذه و وعده‌های بی سرانجام مسئولان/ بخشدار : تا هفته آینده مشکل حل می شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۹۷۲

ضعف آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در برخی از مناطق و روستاهای شهرستان ایذه، با گذشت چند سال از وعده‌های مسئولان، همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سال‌ها است که مردم شهرستان ایذه، از ضعف یا عدم آنتن دهی تلفن همراه در برخی از مناطق این شهرستان گلایه‌مند هستند.

این در حالی است که این مهم مکرراً به مسئولان وقت و فعلی، اعم از استان و شهرستان انتقال و انتقاد شده است که ماحصل آن تنها وعده‌های بی‌پایان و بدون پیگیری بوده و این مشکل همچنان به قوت خود باقی است.

بخشدار مرکزی ایذه، در گفت‌وگو با ایلنا در این باره گفت: با توجه به مشکلات زیادی که در خصوص اینترنت، طی چند سال گذشته در مناطق محروم و دورافتاده شهرستان ایذه، بخصوص در مناطق رمه چر، هلایجان، نوترگی و مرغاب شاهد بودیم، با پیگیری‌های انجام شده در دو روز گذشته مشکل اینترنت در "رمه چر" و "هلایجان" برطرف شد و مردم می‌توانند در این مناطق از اینترنت 4 G استفاده کنند.

سبزعلی زاده عنوان کرد: همچنین از هفته آینده، این مشکل در مناطق "مرغاب و نوترگی" مرتفع خواهد شد

وی در پایان به ضعف اینترنت در "چهارتنگ های علیا و سفلی" در شرایط قرنطینه عمومی این روستا اشاره کرد و گفت: متأسفانه در این منطقه هم مشکل آنتن دهی و اینترنت وجود دارد اما احتمالاً با راه‌اندازی اینترنت در "هلایجان" با فاصله نزدیکی که با "چهارتنگ" دارد، این کمبود تا حد قابل قبولی در این منطقه تسهیل شود.

انتهای پیام/
بهنام رضایی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز