خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی آبادان خبر داد:

دستگیری سارقان مسلح در آبادان از طریق عملیات ضربتی و پیچیده پلیس

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۷۲۹

جانشین فرمانده انتظامی آبادان از طراحی یک عملیات اطلاعاتی و پیچیده علیه سارقان مسلح در این شهر و دستگیری آنان در مخفیگاهشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، عزیزالله دارایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال چند فقره سرقت به عنف منازل که توسط سه الی چهار نفر فرد مسلح انجام می‌گرفت، سریعاً شناسایی و دستگیری عاملان این جرائم خشن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی پیچیده توانستند مخفیگاه سارقان مسلح را شناسایی و در یک عملیات کاملاً ضربتی سه سارق مسلح را دستگیر و از مخفیگاه آنان دو قبضه سلاح گرم شکاری به همراه مهمات، پنج قبضه انواع سلاح سرد، سه دستگاه تلویزیون، یک دستگاه خودرو 405، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، چهار عدد النگوی طلا، دو جفت پلاک سرقتی خودرو، شش دستگاه گوشی موبایل به همراه تعدادی مدارک هویتی متعلق به مالباختگان و لباس مبدل انتظامی که در برخی از سرقت‌ها تحت پوشش لباس پلیس سرقت می‌کردند کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه سارقان مسلح تاکنون به چهار فقره سرقت به عنف منزل، دو فقره سرقت احشام، دو فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت موتورسیکلت در مجموع به 9 فقره سرقت به‌صورت مسلحانه اعتراف کردند.

دارایی گفت: سارقان دستگیر شده تحت تعقیب پلیس دو استان هم‌جوار نیز بوده‌اند که پس از تشکیل پرونده قضائی با هماهنگی قاضی مربوطه به‌منظور سایر اعترافات و تکمیل تحقیقات هم‌اکنون در اختیار پلیس آگاهی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز