خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌ کل میراث فرهنگی؛

سرپرست جدید اداره‌ میراث فرهنگی دزفول منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۹۱۱

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان، سرپرست اداره‌ میراث فرهنگی دزفول منصوب شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، معاون توسعه و پشتیبانی این اداره‌ کل، در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره میراث فرهنگی دزفول، با تقدیر از کارکنان این اداره اظهار داشت: کارکنان پرتلاش اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول، با وضع جاری کمبود اعتبارات و امکانات، به نوعی با دست خالی به محافظت از میراث مملکت، معرفی صنایع دستی، ایجاد توسعه و اشتغال در حوزه گردشگری مشغول هستند.

 علی پیل ‌بالا، در ادامه با آرزوی موفقیت برای مهدی چناری در سِمت جدید، از عوامل اداره میراث فرهنگی دزفول، خواست تا حمایت، راهبری‌ و همکاری ‌های خودشان درخصوص آقای آریایی‌ نیا (مدیریت قبل)، را با آقای چناری هم داشته باشند تا موفقیت‌های گذشته شهرستان در حوزه میراث فرهنگی مستدام وحتی افزایش پیدا کند.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، تاکید کرد: اداره ‌کل استان، چیزی جز ادارات تابع شهرستانی نیست؛ زیرا عملکرد و و یترین اداره‌ کل استان، زحمات ادارات شهرستانی است.

 در ادامه این نشست، مهدی چناری سرپرست جدید میراث فرهنگی دزفول، نیز ضمن ابراز تشکر از زحمات آریایی‌نیا طی چهار سال گذشته بیان کرد: آقای آریایی‌نیا در این مدت تمام تلاش خود را برای سربلندی حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول بکار گرفت. انشاءالله بتوانیم با همفکری، یاری، دوستی و برادری‌ای که میان همکاران وجود دارد، این موفقیت‌ها را تداوم بخشیم و بتوانیم اهداف تعیین‌ شده از سوی وزارتخانه را به سمت و سوی عالی سوق دهیم.

در پایان این مراسم، حکم مهدی چناری به عنوان سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول به وی اعطاء شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

  جناب آقای مهدی چناری،

نظر به تعهد، تجربیات و توانمندی‌های شما، به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند و با بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های موجود موفق و مؤید باشید. توفیق روزافزون شما در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ کشور عزیزمان ایران را ازدرگاه خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است که حجت‌اله آریایی‌نیا به دلیل بازنشستگی، میز خود را به مدیریت جدید واگذار کرد. وی که در مدت چهارسال ریاست میراث فرهنگی شهرستان دزفول را برعهده داشت موفق به ثبت شهرستان دزفول، به عنوان "شهر ملی کپو" شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز