خبرگزاری کار ایران

در جشنواره شهید رجایی استان؛

دستگاه های اجرایی برتر خوزستان معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۸۱۸

رتبه‌های برتر ارزیابی سالانه دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان در سال ۱۳۹۸، در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، عصر امروز یکشنبه ۱۲ مهرماه، نخستین جلسه راهبری توسعه مدیریت خوزستان (شهید رجایی) با حضور استاندار خوزستان، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، فرماندار و شهردار اهواز و همچنین مدیران دستگاه‌ها در محل استانداری خوزستان برگزار شد.

در این نشست، از میان دستگاه‌های اجرایی سطح استان، دستگاه‌های که بالاترین امتیاز را در مجموع دو بُعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه‌های پنج‌گانه در سال ۱۳۹۸ کسب کردند، معرفی شدند.

شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، در گروه زیر بنایی و توسعه زیرساخت، اداره امور اقتصادی و دارایی استان در گروه عمومی و قضایی، اداره کل دامپزشکی در گروه تولیدی و خدماتی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای در گروه آموزشی و پژوهشی و فرهنگی، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی به‌عنوان برترین‌ها در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، شرکت توزیع نیروی برق استان و اداره کل راه و شهرسازی هم نیز از میان دستگاه‌های اجرایی سطح استان، بالاترین رشد دوسالانه را در امتیازات شاخص عمومی و اقتصادی کسب کردند.

در ادامه این نشست نیز اداره کل پشتیبانی امور دام، که موفق به کسب رتبه برتر در طرح سنجش رضایتمندی مردم در اجرای حقوق شهروندی و نظام الهی شده بود ازجمله ادارات برتر استان معرفی شد.

در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی فرمانداری‌ها و همچنین شهرداری های استان، فرمانداری شهرستان باغملک و شهرداری گتوند از میان ۱۸ شهرداری منتخب استان  حائز رتبه برتر شدند.

رتبه اول شاخص‌های آموزش در اقتصاد و تولید و امور زیربنایی نیز به اداره کل بنادر و دریانوردی خرمشهر تعلق گرفت.

رتبه اول در شاخص‌های آموزش در گروه عمومی، فرهنگی و اجتماعی به اداره کل پزشکی قانونی استان اختصاص یافت.

رتبه اول شاخص‌های  آموزش تخصصی در شرکت‌های دولتی نیز، به شرکت گاز خوزستان و رتبه اول در شاخص‌های تخصصی آموزش در گروه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزش درمانی نیز، به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی دزفول اختصاص پیدا کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز