خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

عشایر خوزستان در دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان جان‌فشانی کردند/ در آب‌های خلیج‌فارس و هر جای دیگری آماده مقابله با دشمن هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۳۱۴

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در نخستین همایش نقش عشایر در دفاع مقدس، به اهمیت عشایر و نقش آن‌ها در دفاع از کشور اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، سردار سرتیپ پاسدار علی تنگسیری امروز یکشنبه ششم مهرماه، در نخستین همایش نقش عشایر در دفاع مقدس، در سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: ایران اسلامی بسیار غنی است و دشمن توانایی از پا درآوردن ما را ندارد، همان‌گونه که دشمن در هشت سال دفاع مقدس برابر ما زانو زد، اکنون نیز زانو خواهد زد. ما در آب‌های خلیج‌فارس و هر جای دیگری آماده مقابله با دشمن هستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: جامعه سلحشور عشایر همواره از پیشگامان تحقق آرمان‌های انقلاب بوده و در تبعیت از ولایت‌فقیه، رهبری و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی حضور چشمگیر و تحسین برانگیزی داشته‌اند.

سردار تنگسیری با اشاره به همراهی عشایر خوزستان، در طول دوران انقلاب اسلامی گفت:عشایر به‌عنوان مرزبانان این کشور، در دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان در عملیات‌های مختلف جان‌فشانی کردند. عشایر در هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند و نشان دادند همواره و در همه حال حامی نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند، آن‌ها شهید دادند تا انقلاب و اسلام زنده بماند.

این مقام ارشد نظامی اتحاد و همدلی را رمز موفقیت نظام در همه عرصه‌ها عنوان کرد و افزود: همبستگی که در عشایر در همسویی با نظام و انقلاب وجود دارد نماد عینی این وحدت است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران راه حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را در گروی تبعیت از ولایت‌فقیه و مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: تا مادامی که عمل به فرمان‌های رهبری و حرکت در مسیر رهنمودها و اندیشه‌های ایشان سرلوحه کار آحاد ملت باشد، هیچ آسیب، گزند و تهدیدی متوجه کشور نخواهد شد.

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه اساسی‌ترین وظیفه مسئولان، حل مشکلات اقتصادی مردم است افزود: مسئولان به‌خصوص دولتمردان با درایت و برنامه‌ریزی مدون به دنبال چاره‌جویی حل نیازهای مردم باشند.

وی در پایان ضمن تأکید بر اهداف توطئه‌ای دشمن و ایجاد اختلاف در میان مردم و مسئولان، هوشیاری و بیداری را لازمه اجتماع امروز دانست و بعد از آن به نقش خوزستان در دفاع از کشور اشاره کرد و یادآور شد: مردم خوزستان به‌ویژه عشایر غیور و مرزدار این استان، در برخی عملیات‌های نظامی دوران دفاع مقدس که در حوزه این استان انجام شد، نقش محوری و اساسی داشتند.

 

انتهای پیام/
محمود نواصر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز