خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

فاز دوم پروژه آب‌رسانی به روستاهای حاشیه دز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۰۷۵

استاندار خوزستان در آیین افتتاح فاز دوم پروژه آب‌رسانی به روستاهای حاشیه دز، گفت: پس از به ثمر نشستن فاز اول آب‌رسانی به روستاهای حاشیه دز، با افتتاح فاز دوم این پروژه 6 روستا با حدود 4000 نفر جمعیت از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند که در افق این طرح پیش‌بینی پوشش جمعیتی بالغ‌بر 6700 نفر شده است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری hستان، غلامرضا شریعتی در آیین افتتاح فاز دوم پروژه آب‌رسانی به روستاهای حاشیه دز، اظهار داشت: طبق وعده‌ای که به مردم اهواز داده بودیم پس از غیزانیه، فاز دوم پروژه آب‌رسانی روستاهای حاشیه دز به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: پس از به ثمر نشستن فاز اول آب‌رسانی به روستاهای حاشیه دز، با افتتاح فاز دوم این پروژه ۶ روستا با حدود ۴۰۰۰ نفر جمعیت از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند که در افق این طرح پیش‌بینی پوشش جمعیتی بالغ‌بر ۶۷۰۰ نفر شده است.

شریعتی افزود: البته شبکه داخلی ۲ روستا دارای مشکلاتی است که دستور اصلاح و رفع سریع این مشکل صادر شده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: ۳ سال پیش پس از بازدید و بررسی‌های انجام‌شده از مسیر قلعه سحر بازسازی کل سیستم تصفیه‌خانه و خط لوله این منطقه را در دستور کار قراردادیم.

وی خاطرنشان کرد: به امید خدا و باپشتکار، شهرستان به شهرستان پیش می‌رویم و مسیر سازندگی استان و روستاهای زیادی از اهواز اعم از قلعه سحر و دُب حَردان را که با مشکلاتی مواجه و نادیده گرفته شده بودند را با کار جهادی آبفا، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ادامه می‌دهیم که تا دو ماه آینده بتوانیم آبدار شدن سراسری اهواز را جشن بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز