خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق دکه‌های مطبوعاتی با ۴۰ فقره سرقت در اهواز

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۵۷۸

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: سارق دکه‌های مطبوعاتی حین سرقت دستگیر و در بازرسی از منزل وی 15 جفت پلاک سرقتی خودرو کشف شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری 33 حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند.

وی گفت: خودوری مذکور طی یک عملیات تعقیب و گریز متوقف و راننده آن دستگیر و در استعلام اولیه مشخص شد که پلاک‌های اعلامی نصب شده روی خودرو در یکی از استان‌های هم‌جوار به سرقت رفته‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس لب به سخن گشود و به 40 فقره انواع سرقت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل متهم انواع لوازم سرقتی از قبیل، 15 جفت پلاک سرقتی خودرو، یک دستگاه کولرگازی پنجره‌ای، 3 دستگاه تلویزیون ال سی دی، 2 دستگاه ضبط خودرو، یک دستگاه دریل برقی، 3 حلقه زاپاس، آچارآلات و انواع کابل‌های برق کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی اهواز در پایان با اشاره به دستگیری مال‌خر این سرقت‌ها در عملیات پلیس این شهرستان، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز