خبرگزاری کار ایران

جانشین ناجا در سفر به خرمشهر:

مرزهای ایران و عراق بسته است/هیچ ترددی به عراق صورت نمی گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۳۶۴

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور، در حاشیه بازدید از مرز شلمچه گفت: مجدداً تأکید می‌کنیم که مرز شلمچه و سایر مرزهای زمینی مابین کشور ایران و عراق بسته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرمشهر، جانشین نیروی انتظامی کشور، ساعتی پیش از طریق فرودگاه بین‌المللی آبادان به‌منظور بازدید از شلمچه، وارد خوزستان شد‌.

سردار سرتیپ قاسم رضایی، امروز 29 شهریورماه، در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال مرز شلمچه و سایر مرزهای متصل به کشور عراق، بنا به صلاحدید ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، و عدم موافقت کشور همسایه در زمینه تردد زائران اربعین حسینی کاملاً بسته است.

وی در همین خصوص مجدداً تأکید کرد: در این روزها و پیش از این موج، تعطیلی مرزهای زمینی کشور عراق، بارها به هموطنان اعلام شد، مجدداً اعلام می‌کنیم که به هیچ عنوان ترددی از سوی مرزهای مشترک زمینی کشور ایران و عراق صورت نخواهد گرفت.

لازم به ذکر است روز گذشته فیلمی کوتاه در فضای مجازی منتشر شد که عده‌ای از هموطنان، باوجود اعلام قبلی مبنی بر تعطیلی مرزهای متصل به کشور عراق به دلیل شیوع کرونا، قصد ورود به کشور عراق و عزیمت به شهر کربلا را داشتند که نیروهای مرزبانی از تردد آن‌ها جلوگیری کردند.

 

انتهای پیام/
محمود نواصر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز