خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان:

اربعین سال جاری، کشور عراق پذیرای زائران نخواهد بود/تأکید می‌کنیم مردم از حرکت به سمت مرزهای خوزستان خودداری کنند/جلوی تجمعات گرفته خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۷۱۱

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان،‌ با بیان اینکه مرزهای زمینی خوزستان و کشور پذیرای زائرین اربعین حسینی (ع) نخواهند بود، گفت: هرگونه تجمع و حرکت به سمت مرزهای خوزستان، با توجه به اعلام عدم پذیرایی کشور عراق، ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ولی‌الله حیاتی امروز سه‌شنبه ۲۵ شهریورماه در خصوص آخرین وضعیت برگزاری اربعین حسینی (ع)، در مرزهای زمینی خوزستان، در‌ جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: بر اساس اعلام مسئولان کشور عراق، ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی مقابله با کرونا، مرزهای خوزستان و کل کشور در سال جاری پذیرای زائران اربعین نخواهند بود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان گفت:‌ با توجه به اعلام عدم پذیرش زائران خارجی و اعمال ممنوعیت از سوی کشور عراق، از همه مردم تقاضا داریم که از هرگونه تجمع به‌سوی مرزهای خوزستان، خودداری کنند.

 حیاتی بابیان عدم فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و همچنین برپایی و استقرار موکب‌ها جهت خدمات‌رسانی به زائران، تأکید کرد: به مردم خوزستان و کشور تأکید می‌کنیم که به سمت مرزهای شلمچه و چزابه حرکت نکنند؛ چراکه کشور عراق از پذیرش هرگونه زائر در مرزهای زمینی خودداری می‌کند.

وی افزود: مردم دستورات ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع)، و ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کنند و به جهت حفظ سلامتی و همچنین جلوگیری از شیوع این ویروس، نسبت به این مهم کوتاهی نکنند. در روز اربعین، جلوی تجمعات غیرمجاز گرفته خواهد شد و تمهیدات امنیتی لازم به این‌ منظور در مرزها اندیشیده شده است.

وی در پایان گفت: مردم‌ می‌توانند در شهرها مراسمات مذهبی و عزاداری را با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی، در فضای باز برگزار کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز