خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد:

افتتاح باغ‌موزه آبادان در هفته دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۳۵۲

استاندار خوزستان با اشاره به افتتاح باغ‌موزه آبادان در تاریخ دوم مهرماه، گفت: آبادان و خرمشهر، موزه طبیعی دفاع مقدس و از افتخارات هشت سال دفاع مقدس هستند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، غلامرضا شریعتی در نشست هماهنگی افتتاح باغ‌موزه و بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آبادان، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس بنا است باغ موزه چند استان از جمله خوزستان در آبادان از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: یکسری نواقص جزئی موجود بود که باید هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دادیم که در جلسه‌ای نیز فعالیت‌ها هماهنگ و مقرر شد که یکسری از اقدامات توسط استانداری، منطقه آزاد اروند، پالایشگاه و شهرداری آبادان انجام شود و باغ‌موزه برای افتتاح در تاریخ دوم مهرماه آماده شود.

استاندار بیان کرد: به یاری خدا بازدید از این باغ‌موزه برای عموم مردم و همچنین مهمانان ملی، کشوری و کشورهای همسایه خواهد بود.

شریعتی گفت: البته آبادان و خرمشهر، موزه طبیعی دفاع مقدس و از افتخارات هشت سال دفاع مقدس هستند، اما این باغ‌موزه به عنوان نماد و یادگار برای استفاده نسل فعلی و آینده و آشنایی آن‌ها با فداکاری‌ها، جان‌فشانی‌ها، ایثارگری‌ها و کارهای بزرگ نسل قبل برای کیان اسلام، انقلاب و ایران است تا همچنین الگویی برای این نسل و نسل‌های آینده برای دفاع از مرزهای ایران ‌زمین باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز