خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف بیش از 243 کیلوگرم مواد مخدر در یک هفته جاریِ خوزستان

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۴۵۶

فرمانده انتظامی خوزستان، از کشف 243 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی هفته جاری در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از معاونت اجتماعی انتظامی استان، سردار حیدر عباس زاده با برشماردن مبارزه با سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر به عنوان یکی از اولویت‌های پلیس استان، اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری شهرستان‌های تابعه، در 6 روز گذشته با تلاش اطلاعاتی و اجرای طرح‌های برخورد با سوداگران مرگ، 15 قاچاقچی و خرده‌فروش را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در تشریح این خبر عنوان کرد: در اجرای این طرح‌ها، یک دستگاه خودروی سنگین، 7 دستگاه خودرو سبک و یک دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر توقیف و مقدار 79 کیلو و 400 گرم حشیش و 163 کیلو و 600 گرم تریاک به همراه یک قبضه اسلحه کلت کمری کشف و ضبط شد.

سردار عباس زاده در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، اضافه کرد: نیروی انتظامی مقتدرانه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ، که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند، مقابله خواهد کرد. از شهروندان تقاضا می‌شود که با مشاهده و اطلاع از هرگونه موارد مربوط به خرید و مواد مخدر، مراتب را از طریق فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز