خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان؛

روند انتخابات در خوزستان روان و بدون مشکل است/ قصد تمدید ساعت اخذ رأی‌گیری را نداریم

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۴۴۵

استاندار خوزستان گفت: اصرار ما بر این بود که انتخابات پس از ۱۰ ساعت به پایان برسد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی پس از انداختن رأی خود در شعبه مسجد شهدای حصیرآباد اهواز، ضمن رضایت از نحوه برگزاری و روند انتخابات و همچنین قدردانی از ناظران و مجریان، اظهار کرد: تاکنون مشکل خاصی از شعبه‌ها، اعم از ثابت و سایر گزارش نشده است و تا این لحظه روند حوزه‌های انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه بدون هیچ‌گونه مشکل و  وقفه‌ای در حال پیگیری است.

استاندار خوزستان گفت: امور انتخابات به‌صورت عادی در حال جریان است و مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی رأی خود را به صندوق‌ها می‌اندازند.

وی در پایان با اشاره به تمدید ساعت اخذ رأی‌گیری عنوان کرد: اصرار ما بر این بود که انتخابات پس از ۱۰ ساعت به پایان برسد و از تمام مردم شریف حوزه‌های انتخابیه درخواست دارم که در وقت مقرر در انتخابات مشارکت داشته باشند و کاندیدای موردنظر خود را انتخاب کنند تا  مجمع نمایندگان استان تکمیل شود و بتوانند پیگیر امورات استان و مردم باشند.

تا این لحظه بر اساس دستورالعمل کشوری پایان ساعت رأی ‌گیری تا ساعت ۱۸ امروز است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز