خبرگزاری کار ایران

دور دوم انتخابات مجلس یازدهم؛

۳۲۰ بازرس بر نحوه اجرای حوزه انتخابیه اهواز نظارت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۳۴۵

رئیس هیات بازرسی بر انتخابات شهرستان اهواز، با بیان اینکه تا این لحظه مشکلی در روند انتخابات به وجود نیامده، گفت: ۳۲۰ بازرس بر نحوه اجرای انتخابات شهرستان اهواز نظارت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، حرج چلداوی امروز جمعه ۲۱ شهریورماه با حضور در یکی از شعب اخذ رأی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیات های بازرسی، اجرایی و نظارت انتخابات با آمادگی کامل اعضا در کلیه شعبه اخذ رأی حضور دارند و بر نحوه اجرای انتخابات نظارت می‌کنند.

رئیس هیات بازرسی بر انتخابات شهرستان اهواز گفت: ۳۲۰ بازرس در شهرستان اهواز بر نحوه اجرای انتخابات نظارت می‌کنند که هر بازرس مسئولیت ۲ یا سه شعبه را بر عهده دارد.

چلداوی عنوان کرد: لیستی در اختیار بازرسان قرارگرفته است که بر اساس آن، عملیات و فرآیند اخذ رأی را از ساعت‌های آغازین رصد و تا مرحله پایانی یعنی شمارش آرا، پلمپ صندوق‌ها و امضای صورت‌جلسه، بر نحوه اجرای آن نظارت خواهند داشت.

وی در پایان تاکید کرد: تا این لحظه مشکل خاصی در روند رأی‌گیری وجود نداشته و همه افراد شامل حیات اجرایی و هیات نظارت در محل شعب اخذ رأی حضور دارند و امیدوار هستیم این مرحله از انتخابات نیز با حضور پر شور مردم در صحت و سلامت به پایان برسد.

 

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز