خبرگزاری کار ایران

مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم، اهواز؛

اعلام حمایت خانه کارگر خوزستان از کاندیداتوری شبیب جویجری

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۳۰۴

خانه کارگر استان خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای از کاندیداتوری دکتر شبیب جویجری در مرحله ی دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ی اهواز، حمیدیه، کارون و باوی اعلام حمایت نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، خانه کارگر استان خوزستان با صدور اطلاعیه ای از دکتر شبیب جویجری در مرحله ی دوم انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ی اهواز، حمیدیه، کارون و باوی اعلام حمایت نمود.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: بمنظور صیانت از حقوق کارگران، همانند مرحله ی اول انتخابات، مجددا از دکتر شبیب جویجری که در ادوار گذشته ی حضورش در مجلس شورای اسلامی با جدیت پیگیر موضوعات کارگری استان بود و با حضور پر رنگ و تاثیر گذار خود بهمراه دکتر علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران، در فراکسیون کارگری مجلس، دفاع جانانه ای را از صنعت، اشتغال و جامعه کارگران استان ارائه نمودند و نیز سابقه ی درخشانی در همراهی با تشکلات کارگری خانه کارگر بمنظور صیانت از حقوق کارگران دارد، اعلام حمایت می‌نمائیم.

این تشکیلات از اعضای خانه کارگر و کارگران عزیز ساکن در این حوزه انتخابیه خواست تا در روز انتخابات با حضور حداکثری در حوزه های اخذ رای، دکتر جویجری را در راهیابی به مجلس شورای اسلامی، یاری نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز