خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک هفته‌ی تعاون توسط دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۵۸۵

دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان با صدور پیامی، هفته‌ی تعاون را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قربان درویشی در این پیام، گفت: جایگاه و نقش سازنده تعاون گران، امروز در اقتصاد جهانی بسیار پر رنگ و تأثیرگذاری آن بر توسعه بر کسی پوشیده نیست و ازاین‌رو توصیه بر توجه به این قشر، در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و بیانات مقام معظم رهبری، تأکید بر استفاده بیش‌ازپیش از ظرفیت تعاونی‌ها را دارد.

توسعه‌ی اقتصادی کشور، مستلزم رفع موانع موجود پیش پای تعاونی‌هاست که دولت و مجلس می‌بایست با درایت و پشتکار، زمینه‌ی فعالیت و گسترش و مشارکت بیشتر مردم در غالب تعاونی‌ها را فراهم نمایند.

خوشبختانه در استان خوزستان به دلیل صنعتی بودن و داشتن پتانسیل و ظرفیت‌های فراوان، حمایت از تعاونی‌ها می‌تواند به الگویی موفق و مؤثر برای سایر استان‌ها تبدیل شود.

این‌جانب ضمن تبریک این روز و هفته به تعاون گران عزیز، و همچنین متولیان این امر خطیر در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در رأس آن، مدیریت محترم مجموعه، اتاق تعاون و الخصوص اتحادیه‌های کارگری و بانوان، امید دارم تا با بروز خلاقیت و ایده‌های جدید و حمایت تمام‌قد و همه‌جانبه در این حوزه شاهد انقلابی نو در جهت توسعه‌ی تعاونی‌های استان خوزستان در حوزه‌های تولید، اشتغال، مشارکت جوانان متخصص و رفع محرومیت و نقش‌آفرینی در ارتقاء استان عزیزمان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز