خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان فرا رسیدن هفته تعاون را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۵۴۸

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته تعاون (13 تا 19 شهریور) را به تعاونگران استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در پیام "ارسلان غمگین" آمده است:

"تعاونوا علی البر و التقوی"


دیدار پر برکت مقام معظم رهبری در جمع تعاونگران نقطه عطف ارتقای این بخش به عنوان یک الگوی کار جمعی موفق است که بیانات معظم اله در این دیدار نوید بخش شکوفایی بخش تعاون در اقتصاد ملی است که این اظهار توجه به عدالت که همیشه مورد تاکید حضرت آقا بوده است مسئولیت اجرای این بخش را بر دوش ما سنگین تر می کند. وظیفه ای بس خطیر و تعیین کننده برای رساندن سطح ارتقای الگوی تعاون به عنوان یک مروج اقتصاد سرمایه های کوچک برای کارهای بزرگ.
استان خوزستان به عنوان استانی موفق در بخش تعاون با تکیه بر اسناد بالادستی و توجه ویژه به سند توسعه بخش تعاون مصوب هیات محترم وزیران همواره در ارتقای تعاونی ها به سطح تصمیمات کلان اقتصادی خوزستان نقش ارزنده ای را ایفا کرده است و در سال "جهش تولید" نقش استیفایی تعاونی ها را جزو مهترین برنامه های کلی خود می داند. این استان با تکیه بر شرکای اجتماعی و همراهان تعاونی خود همواره سعی دارد در ترویج الگوی کار تعاونی سندی واقعی را ارائه دهد.
تعاون در خوزستان پیشگام در توسعه است و این نقش بی بدیل همواره مورد تقدیر و عنایت مقامات ارشد کشوری و استانی شده است و با وجود ۵۰۰۰ تعاونی فعال همیشه در سطح کشور حرف های عملی مهمی را زده است که میتوان به نمونه پایلوتی تصمیم این اداره کل در ایجاد "شورای عالی تعاون" با استخراج وظایف این شورا از سند توسعه بخش تعاون نام برد.
قطعا "هفته تعاون" در سال جاری متفاوت ترین هفته و پر رویدادترین هفته گرامیداشت خواهد بود چرا که تعاون با اندیشه نو تلفیق شده است و باید فرهنگ تعاون در بین مردم شریف خوزستان نقش تعیین کننده ای را ایفا کند.
اینجانب به عنوان رئیس ستاد گرامیداشت هفته تعاون ضمن تشکر از همه همکاران ارزشمند در حوزه مدیریت تعاون این هفته مبارک را به همه تعاونگران زحمت کش خوزستان تبریک و تهنیت عرض میکنم و با زبان احترام و تواضع از زحمات ارزشمند این مجموعه تشکر میکنم و امیدوارم روزی به جایی برسیم که هیچ فعالیتی بدون تعاون نتواند محقق شود و همه با هم در قالب یک تعاون منسجم در زیر سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی چرخ اقتصاد را بچرخانیم و عدالت مورد نظر مقام معظم رهبری را محقق نمائیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز