خبرگزاری کار ایران

قالیباف در خوزستان:

وظیفه اجرایی بر عهده دولت است اما شناخت کارها،در مجلس به ما کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۵۷۸

رئیس مجلس شورای اسلامی، در نخستین سفر استانی خود به خوزستان سفر کرد و در ابتدای ورود خود در جمع خبرنگاران گفت: باید با همان روحیه جهادی دوران جنگ تحمیلی، با تلاش و کار مشکلات خوزستان را حل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمدباقر قالیباف صبح امروز سه‌شنبه 11 شهریورماه، با ورود به شهرستان آبادان به گلزار شهدای این شهر قدم گذاشت و در جمع خبرنگاران از اهداف سفر خود به خوزستان اظهار داشت: شهرهای آبادان و خرمشهر نگین دفاع مقدس هستند و من مظلومیت‌های سال‌های 59 و 60 این دو شهر را به یاد دارم و امیدوار هستم که با همان روحیه جهادی آن زمان، بتوانیم با تلاش و کار جدی مشکلات استان خوزستان را حل کنیم و قطعاً خواست و صرف شهدا هم از ما غیر از این نخواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در اسکله آبادان یک شخصی خطاب به من گفت که اگر  معتقد هستید که خوزستان، دین خود را به کشور ادا کرده است و حقی دارد، پس چرا حق آن را بجا نمی‌آورید؟ قطعاً  حرف وی صحیح و به‌حق بود و بدون شک مشکلات و کمبودها را پیگیری و دنبال خواهیم کرد.

قالیباف هدف از این سفر را این‌گونه بیان کرد : این سفر به همراهی روسای کمیسیون‌ها و نمایندگان استان، نخستین نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی بشمار می‌آید و خود را موظف به نظارت و بررسی دقیق بر پروژه‌ها، امورات و اعتبارات دانستیم و مردم هم باید بدانند که در شهر و اطرافشان چه می‌گذرد و پروژه‌ها در چه وضعیتی قرار دارند و چه وقت تکمیل خواهد شد، این حق مردم است.

وی با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 1400 و برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، افزود:این بازدیدها می‌تواند هم در حوزه نظارتی و هم در حوزه قانون‌گذاری مؤثر باشد تا بخشی از مشکلات این استان را به کمک قوه مجریه برطرف کنیم.

 وی در تکمیل صحبت‌های خود در پایان افزود: هرچند که وظیفه اجرایی بر عهده دولت است، اما شناخت این پروژه‌ها می‌تواند در حوزه ریل‌گذاری کارها و توجه به مسائل مهم استان ازجمله فاضلاب، آب‌های سطحی، نخیلات و سدهای تنظیمی بهمنشیر در مجلس به ما کمک کند.

 

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز