خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خوزستان صورت گرفت؛

بهره‌برداری از چند طرح صنعتی و عمرانی در شهرستان شوش

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۴۱۳

به مناسبت هفته دولت، افتتاح چند پروژه بزرگ صنعتی و خدماتی با حضور استاندار خوزستان در شهرستان شوش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، افتتاح چند طرح صنعتی و عمرانی در شهرستان شوش، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

غلامرضا شریعتی، شب گذشته پنج‌شنبه ۶ شهریورماه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: احداث پل مسیر فتح‌المبین با اعتباری بالغ‌بر یک ‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، انجام و امروز به بهره‌برداری رسید.

استاندار خوزستان گفت: این پل یکی از گلوگاه‌های این منطقه بشمار می‌آید، چراکه پیش از این، امکان تردد از این مسیر بسیار سخت و دشوار بود و خوشبختانه اقدامات لازم به جهت احداث پل جدید، به‌صورت مسیر رفت‌وبرگشت انجام شد.

شریعتی در ادامه به بازدید از شرکت ماکیان طیور شوش اشاره کرد و افزود: ذبح طیور در این شرکت، به‌صورت کاملاً استاندارد و حتی در حد و اندازه‌های استانداردهای صادراتی صورت می‌پذیرد و به جرئت می‌توان گفت که تاکنون چنین کشتارگاهی در استان نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد:نمونه چنین کشتارگاه‌هایی، در شهرستان دزفول ساخته شده است، اما کشتارگاه طیور شهرستان شوش، یکی از مجهزترین کشتارگاه‌هایی هست که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تخصیص تسهیلات از سوی استان، احداث و تجهیز شده است.

این شرکت از طریق ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهور، به‌عنوان طرح‌های تعاون، به بهره‌برداری رسید.

در این سفر همچنین پیرامون مشکلات و مسائل این شهرستان، و آن دسته از موارد قابل اصلاح، بهبود و تصمیمات مدیریتی، با فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تبادل‌نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی در پایان تأکید کرد: به مدیران کل در شهرستان، فرصت داده می‌شود که موارد ذکرشده را موردبررسی قرار دهند و در راستای آن اقدام کنند. همچنین فرماندار شوش هم موظف هست که نیازها را پیگیری کند و گزارش آن را به استان ارسال کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز