خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان اعلام کرد:

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در اهواز با ۴۲ فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۲۹۳

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان، از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۹ فقره سرقت خودرو و ۳۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سردار سید محمد صالحی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهر اهواز، مأموران پلیس آگاهی، شناسایی و دستگیری سارق را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: مأموران پلیس آگاهی استان، در حین اجرای مأموریت، یک سارق را در حال سرقت از یک خودرو شناسایی کردند که سارق با مشاهده مأموران، از محل متواری شد و در عملیات تعقیب و گریز بعد از طی مسافتی دستگیر شد.

سردار صالحی خاطرنشان کرد: سارق در ابتدا خود را با هویت جعلی معرفی کرد، اما بعد از بررسی‌های فنی، علاوه بر مشخص شدن هویت حقیقی او، سابقه سرقت هم در پرونده وی دیده شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازجویی‌های پلیس، متهم با مشاهده مستندات و قرائن به 9 فقره سرقت خودروی پراید و33 فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف کرد. اما این پایان کار این پرونده نیست بلکه تحقیقات پلیس به‌منظور شناسایی و دستگیری دیگر همدستان سارق ادامه دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان از شهروندان تقاضا کرد: شهروندان خوزستانی، ضمن توجه به هشدارهای پلیسی، خودروی‌های خود را در اماکن امن پارک و به سیستم‌های ایمنی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، قبل از هر اقدامی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز