خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت بدمینتون منطقه آزاد اروند خبر داد:

برنامه‌ریزی برای تأمین مسکن ورزشکاران بدمینتون منطقه آزاد اروند

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۰۸۰

رئیس هیئت بدمینتون منطقه آزاد اروند، از برنامه‌ریزی برای تأمین مسکن ورزشکاران این رشته از طریق مسکن مهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمود نواصر امروز ظهر 31 مردادماه، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: رشته بدمینتون یکی از رشته‌های موفق در منطقه آزاد اروند است که دارای قدمت تاریخی است.

رئیس هیئت بدمینتون گفت: متأسفانه به‌رغم اینکه آبادان دومین شهر ایران است که رشته بدمینتون در آن راه‌اندازی شده است ولی این رشته مظلوم واقع شده است و نیاز است که برای جامعه ورزشی آن به‌ویژه افرادی که سال‌ها در این مسیر تلاش کردند اقدامات لازم صورت گیرد.

او با تأکید بر اینکه وضعیت رفاهی ورزشکاران بدمینتون همواره یکی از موضوعات مهم برای ما بوده است، افزود: اهمیت این موضوع سبب شد که در بخش مسکن، برنامه‌ریزی هایی داشته باشیم تا از این طریق، قدمی در این راستا برداشته شود.

نواصر در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری جلسه با رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر آبادان، توضیح داد: مسکن مهر آبادان یکی از بخش‌های مدنظر ما هست، که با توجه به تنوع ساخت می‌توان به شیوه مناسبی برای آن برنامه‌ریزی کرد.

رئیس هیئت بدمینتون منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه به‌طور حتم ورزشکاران ما قدرت خرید یک خانه تکمیل شده و آماده را ندارند اما ساختمان‌های در دست تکمیل، می‌توانند گزینه‌های مناسبی  باشند، خاطرنشان کرد: به‌عنوان مثال؛ یک ساختمان 16 واحده که اسکلت و بنای آن پیشرفت 50 درصدی داشته است، 16 ورزشکار بدمینتون می‌توانند با مشارکت خود هزینه آن را با قیمت پایین تأمین کنند و در واقع با همفکری و سلیقه خود، اعلام کنند به چه صورت تکمیل شود.

وی در پایان، قدم برداشتن در راستای اعتلای ورزش و کمک به ورزشکاران را باعث پدیدار شدن جامعه سالم قلمداد کرد و افزود: از اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر، تقاضا کردیم که سرعت، موقعیت مکانی مطلوب، کیفیت و ارائه مناسب‌ترین قیمت‌ها را برای جامعه بدمینتون منطقه آزاد اروند، در نظر گرفته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز