خبرگزاری کار ایران

شریعتی عنوان کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود در خوزستان جهت رضایت مندی خانواده‌های ایثارگران/باید ۲۵ درصد استخدامی ها از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان باشد

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۸۱۹

غلامرضا شریعتی، در‌پایان جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان، رضایت خانواده‌های ایثارگران را جلب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، امروز استاندار خوزستان در پایان جلسه شورای ترویج‌ و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، اظهار کرد: در نشست امروز، مشکلات خانواده‌های ایثارگران مورد بررسی قرار گرفت و رفع موانع این مسیر ارزیابی شد.

شریعتی تأکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان، ضمن جلب رضایت خانواده‌های ایثارگران، فرهنگ ایثار و شهادت را متناسب با شرایط روحی و‌ رفتاری جوانان، ترویج دهیم.

نماینده عالی دولت در استان، در این نشست به تأمین مسکن ایثارگران و فراهم‌ کردن شرایط سکونت، به‌منظور رفع دغدغه آن‌ها و همچنین ایجاد اشتغال برای فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان اشاره کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: تمامی دستگاه‌ها ازجمله رسانه‌ها، در چند سال گذشته تلاش کردند تا مسیر و فرهنگ شهادت، همچنان زنده نگه‌داشته شود، که خوزستانی بودنِ بیشترین شهدای مدافع حرم، خود گواه این امر خواهد بود.

استاندار خوزستان با اشاره به فرهنگ‌ و روحیه شهادت و ایثارگری در استان، افزود: تا حد توان و بضاعت خود، خدمت‌گزار جامعه ایثارگران، شهدا و جانبازان خواهیم بود، اما با توجه به محدودیت‌ها و مشکلات موجود در کشور، ممکن است گله‌مندی‌هایی پیش آید.

وی در پایان با بیان اینکه نخستین تفاهم‌نامه در این جلسه، تأمین زمین برای ساخت مسکن ۱۰ هزار نفر از ایثارگران خوزستان بود، خاطرنشان کرد: در تفاهم‌نامه دوم طبق قانون شماره ۲۱ خدمات‌رسانی به ایثارگران، دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف موظف هستند ۲۵ درصد از استخدامی‌های خود را به فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان اختصاص دهند.

 

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز