خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تاکید کرد:

همه دستگاه‌های خوزستان نسبت به آگاه‌سازی مشمولان دریافت تسهیلات کرونا اقدام کنند/ از ظرفیت خبرگزاری‌ها جهت اطلاع‌رسانی استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۲۹۹

استاندار خوزستان، همه دستگاه‌های استان را نسبت به آگاه‌سازی مشمولان دریافت تسهیلات حمایتی دولت موظف کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری استان، غلامرضا شریعتی صبح امروز ۲۹ مردادماه، در جلسه تسهیلات ویروس کرونا، با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم نسبت به اقدامات دولت و تخصیص تسهیلات در پی آسیب‌های ناشی از ویروس کرونا، اظهار کرد: نیاز هست که مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، در برنامه‌های خبری استان شرکت و از ظرفیت خبرگزاری‌ها استفاده کند و مردم را از تسهیلات حمایتی دولت در مقابل بیماری ویروس کرونا، آگاه سازد.

استاندار خوزستان گفت: دولت برخی از خسارت‌های ناشی از بیماری کرونا و تأثیر آن در زنگی مردم را جبران کرده، که لازم است همچون دیگر استان‌ها این مهم را از رسانه‌های استان به مردم اطلاع داده شود چراکه بدون شک استقبال بیشتری از آن خواهد شد.

شریعتی با تأکید بر موضوع اطلاع‌رسانی، توسط دستگاه‌های مختلف عنوان کرد: لازم است ادارات آموزش‌وپرورش، ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌ها نسبت به آگاه نمودن و اطلاع‌رسانی ذینفعان و کسانی که شرایط استفاده از این تسهیلات را دارند اقدام کنند و به ارسال پرونده‌های آن‌ها سرعت ببخشند.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: دستگاه‌ها از سخت‌گیری و ایجاد مانع برای دریافت این تسهیلات پرهیز کنند، و بانک‌هایی که میزان پرداختی آن‌ها از دیگر بانک‌ها کمتر است، در روند پرداخت با سرعت بیشتری عمل کنند.

وی در ادامه به تأثیرات منفی بیماری کرونا، بر معیشت مردم اشاره کرد و افزود: برای مردم این امکان وجود ندارد که چند روزی بیکار باشند و درعین‌حال توانایی سپری کردن زندگی هم داشته باشند این تسهیلات مرحمی است برای افرادی که معیشت آن‌ها به‌واسطه شیوع این بیماری آسیب‌دیده است و مسئولان نباید با سخت‌گیری زیاد، باعث مأیوس شدن آن‌ها از دریافت تسهیلات باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز