خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز خبر داد:

یک فوتی و 2 مصدوم در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در اهواز

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۰۸۷

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، از فوت و مصدومیت 3 نفر در حادثه آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی در منطقه "آخر آسفالت" اهواز خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری در تشریح این خبر اظهار کرد: امروز ساعت 5:33 بامداد 27 مردادماه طی تماس یک شهروند با سامانه 125 از آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی در منطقه آخر آسفالت خیابان شهید بائینی، خبر داد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز گفت: مأموران آتش‌نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، با گسترش گرفتن آتش روبه‌رو شدند و به همین منظور تیم عملیات را به 2 گروه تقسیم کردند و همزمان با مهار آتش، جستجو برای پیدا کردن و نجات ساکنان منزل در دستورکار قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه عملیات، مأموران ما با پیکر بی‌جان یک زن روبه‌رو شدند و یک زن و مرد دیگر هم در خانه پیدا کردند که خوشبختانه از این حادثه جان سالم بِدَر بردند و تنها دچار مصدومیت جزیی شدند که برای پیگیری و مداوا، با تیم اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

قنبری با اشاره به آغاز تحقیقات جهت کشف علت حادثه عنوان کرد: آتش‌نشانان ایستگاه 55 پس از عملیات مهار آتش و ایمن‌سازی محل حادثه، ساعت 7:25 پایان عملیات را اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز