خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد:

اولین روز بدون فوتی کرونا در حوزه دانشگاه علوم‌ پزشکی اهواز/ روند کاهشی کرونا در خوزستان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۳۲۶

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز، از اولین روز بدون فوتی ناشی از ویروس کرونا، در شهرهای تابعه این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرهاد ابول نژادیان امروز شنبه ۲۵ مردادماه، در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اظهار کرد: برای سومین هفته متوالی روند کاهشی بیماری کرونا در خوزستان، پایدار بود و در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از ویروس کرونا، در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز گزارش نشده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز، گفت: تعداد فوتی‌ها در استان طی روزهای اخیر تک رقمی بوده اما متأسفانه شرایط آب و هوایی و گرم بودن هوای استان، و رفت‌وآمدهای هم استانی‌ها به دیگر استان‌ها به‌ویژه شمال و مرکز کشور، حفظ این وضعیت را سخت و دشوار کرده است چراکه همه کشور در وضعیت سفید به سر نمی‌برند و این امکان وجود دارد که این سفرها، برای یک استان خطرساز باشد.

ابول نژادیان گفت: برای حفظ روند کاهشی، نیاز هست آموزش و اطلاع‌رسانی صورت پذیرد تا مردم در سبک زندگی خود تغییراتی ایجاد کنند تا از خطر سفر در این ایام آگاه شوند.

وی افزود: با توجه به وضعیت شکننده خوزستان، مسافرت در این روزها می‌تواند استان را وارد پیک دوم بیماری کند و باید از سفرهای غیرضروری پرهیز کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز، به برخورد قانونی با ادارات و سازمان‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند اشاره کرد و بیان داشت: زنان باردار، کودکان و افراد آسیب‌پذیر جامعه از حضور در تجمعات خودداری کنند

وی در پایان گفت: تأکید ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری مراسم‌های عزاداری محرم با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و در فضاهای باز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز