خبرگزاری کار ایران

در اقدامی خیرخواهانه برگزار می‌گردد؛

جشن‌ اهدای ۱۰۰ سرویس جهیزیه کامل به زوج‌های جوان خوزستانی توسط شرکت فولاد خوزستان

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۶۹۰

به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی شهدای شرکت فولاد خوزستان، آیین جشن‌ اهدای ۱۰۰ سرویس جهیزیه کامل به زوج‌های جوان خوزستانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، با دستور مدیرعامل این شرکت و به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی شهدای شرکت فولاد خوزستان، آئین جشن‌ اهدای ۱۰۰ سرویس جهیزیه کامل به زوج‌های جوان خوزستانی، برگزار می‌گردد.

مدیرعامل فولاد خوزستان، در پی این اقدام خیرخواهانه اظهار کرد: این آئین در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به زوج‌های جوان بی‌بضاعت خوزستانی، روز دوشنبه ۲۷ مردادماه ۱۳۹۹ در مجتمع 200 دستگاه فولاد خوزستان، برگزار می‌گردد.

محمدی گفت: هدف اصلی شرکت فولاد خوزستان از برگزاری این جشن بزرگ، کمک به خانواده‌های محروم و ترغیب جوانان، به امر حسنه ازدواج، سنت پیامبر اکرم (ص) است.

این مدیر صنعتی عنوان کرد: تعداد 100 سرویس جهیزیه شامل اقلام اساسی نظیر یخچال، لباسشویی، اجاق‌گاز، تلویزیون، فرش، جاروبرقی، کالای خواب، پشتی، پتو، پنکه، ساعت، اتوبخار، سرویس کامل آشپزخانه و بسته فرهنگی در این مراسم به هر زوج تقدیم خواهد شد.

وی در پایان ضمن دعوت از مسئولان استان جهت شرکت در این مراسم تأکید کرد: چشم‌انداز شرکت فولاد خوزستان، در کنار تولید پایدار، تأمین مواد اولیه تولیدکنندگان داخلی، صادرات مستمر، اشتغال‌زایی برای جوانان و سودآوری، توجه ویژه به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز