خبرگزاری کار ایران

شریعتی خبر داد:

باز شدن حساب‌ های شرکت هفت‌تپه خوزستان برای پرداخت حقوق کارگران/تامین منابع مالی برای کشت جدید/ روند تولید محصولات از سر گرفته خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۶۰۹

استاندار خوزستان، با اشاره به پرداخت حقوق اردیبهشت و خرداد کارگران نیشکر هفت تپه، گفت: با آزاد شدن حساب های این شرکت، منابع مالی برای کشت دوباره نیشکر و تولید محصول تأمین شده است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری استان، غلامرضا شریعتی امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری‌ های مسئولان استانی، وزیر کشور و هماهنگی‌ های لازم در شورای امنیت کشور، توجه و رسیدگی معاون اول رئیس جمهوری، ممارست مجلس شورای اسلامی و مساعدت کمیسیون اصل ۹۰ با دستور مستقیم رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور، اقدامات لازم به جهت ادامه فعالیت شرکت "هفت‌تپه" صورت گرفت.

استاندار خوزستان عنوان کرد: از امروز مبالغ و منابع مورد نیاز به‌منظور پرداخت حقوق کارگران این شرکت آزاد و همچنین معوقات حقوقی ماه‌ های اردیبهشت و مرداد هم طی چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

شریعتی گفت: علاوه بر این، منابع مالی لازم برای کشت جدید در "هفت‌تپه" تأمین شده است تا از این طریق، روند تولید محصولات شرکت مجدداً از سر گرفته شود.

رئیس شورای تأمین استان خوزستان، شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه را یک واحد تولیدی بزرگ خطاب کرد افزود: بدون شک می‌توان ادامه روند تولید این شرکت در سال جهش تولید را گامی مؤثر در تولید شکر عنوان کرد و آن را یک کالای استراتژی معرفی کرد.

وی در پایان گفت: امید است که با اقدامات صورت گرفته، این شرکت همچون سال ‌های گذشته در جهت خوداتکائی و خودکفایی اقتصادی و همچنین امنیت غذایی کشور نقش‌آفرین باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز