خبرگزاری کار ایران

بر اثر ابتلا به کرونا؛

فرماندار اندیکا درگذشت+ پیام تسلیت استاندار خوزستان

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۱۷۱

فرماندار شهرستان اندیکا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حیدر کاظمی نیا فرماندار شهرستان اندیکا، پس از چندی مبارزه با کرونا، امروز دار فانی را وداع گفت.

به همین‌مناسبت، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام استاندار خوزستان به این شرح است:

اناالله و انا الیه راجعون

در روزهایی که با همکاری مردم صبور و همت مدیران خدوم دستگاه های اجرایی خوزستان، اندکی از طوفان شیوع بیماری کرونا کاسته شد و می رفت تا لبخندی بر لبان خسته همه فعالان جبهه سلامت بنشیند، خبر درگذشت مردی از کاروان شیفتگان خدمت، غبار غم بر قلب ما نشاند و ما را به سوگ کشاند.

مرحوم حیدر کاظمی، به عنوان فرماندار شهرستان اندیکا، عمرش را در مسیر زدودن رنگ محرومیت و گستردن سفره ی رفاه و امنیت برای مردم، صرف کرد و منشأ خدمات خالصانه ای برای شهروندان شد و در نهایت، همچون سلسله سنگرسازان بی سنگر، جان خویش را در راه سر صیانت از حقوق مردم و انجام وظیفه متعهدانه، نهاد.
بنده با تسلیم به مشیت الهی، این ضایعه را به خانواده داغدار آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان، برای بازماندگان و وابستگان، صبر و آرامش و برای آن عزیز سفر کرده، رحمت و غفران ابدی، خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز