خبرگزاری کار ایران

شریعتی خبر داد:

تسریع در ارائه تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۹۳۵

استاندار استان خوزستان گفت: در خوزستان میزان جذب تسهیلات برای مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا، پایین بوده است که علت آن، استقبال کم تعداد متقاضیان و عملکرد نامطلوب بانک ها بوده است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری استان، غلامرضا شریعتی امروز 20 مردادماه در حاشیه برگزاری نشست شورای خبرگان بانکی خوزستان، اظهار کرد: شورای خبرگان بانکی خوزستان، در راستای سیاست‌ های دولت مبنی بر تشکیل شورای خبرگان بانکی برای تسهیل مشکلاتی که در دریافت تسهیلات وجود دارد، تشکیل شده است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: با توجه به اینکه در اعطای تسهیلات بانکی به متقاضیان بعضاً به‌طور سلیقه‌ای عمل می‌شود، شورای خبرگان بانکی تشکیل شده است که با ایجاد وحدت، هماهنگی بین بانک‌ ها و همچنین تسهیل امورات مربوط به بانک ها را بر عهده بگیرد.

وی با اشاره به اهداف این شورا تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف این شورا، ایجاد وحدت رویه در برنامه‌ریزی ‌های اقتصادی استان، با محوریت بانک‌ ها خواهد بود و احکام اعضای شورا از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر خواهد شد.

وی گفت: سیاست ‌گذاری شفاف و تسهیل در امور بانکی مهم‌ترین مؤلفه برای توسعه اقتصادی است و بانک‌ های استان می‌توانند به عامل محرک در توسعه متوازن اقتصادی تبدیل شوند.

وی در ادامه به مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا و ارائه تسهیلات به آن ها اشاره کرد و افزود: در استان خوزستان، میزان جذب تسهیلات برای این مشاغل ‌تا حدودی پایین بوده است که یکی از علت های آن استقبال کم تعداد متقاضیان و دیگری عملکرد نامطلوب بانک ها عنوان شده است ما در نهایت مقرر شد بانک‌ ها نسبت به پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب‌ دیده از ویروس کرونا، سرعت بیشتری ببخشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز